אונר״א, סוכנות האו"ם שעוסקת במתן שירותים לפלסטינים, שיתפה פוסט ובו דרישה של הסוכנות מהעיתונאי אלמוג בוקר להסיר במידי שיתוף שפרסם, החושף את עדותו של אחד מהחטופים לפיו הוחזק בשבי בעזה בביתו של מורה העובד באונר"א. ״בלתי מעורבים אומרים לנו נכון? אז תקראו טוב את הסיפור הזה. אחד החטופים שהוחזק 50 יום בעליית גג של בית אצל מורה של אונר"א. כמעט ולא סיפק לו אוכל ותרופות״, כך פרסם בוקר.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אונר''א (צילום: SAID KHATIBAFP)
אונר''א (צילום: SAID KHATIBAFP)

אונר"א נחשפה לפרסומים ודרשה מבוקר לספק מידע נוסף על מה שלדבריהם מוגדר כהאשמה חמורה, אך לטענתם בוקר לא הגיב ולכן הם דורשים ממנו לאלתר למחוק את הפוסט ששיתף ללא כל ראיה או עובדות. מגיש הטלוויזיה חיים אתגר זעם, כל כך זעם שהוא כתב לאונר"א את הדברים הבאים: ״אחד השיאים. במקום להתנצל אונר"א דורשים מאלמוג בוקר למחוק פרסום שלו על עובד שלהם שהחזיק חטוף בשבי. לא ייאמן, אונר"א הם צריכים להתנצל, במקום זה הם תוקפים עיתונאי".

בפוסט של אונר"א נכתב: "הפוסט טוען שיש קשר לכאורה בין שבוי ישראלי המוחזק בעזה לבין מורה בבית ספר של אונר"א. העיתונאי לא סיפק מידע נוסף על טענה זו. בהיעדר מידע אמין התומך בטענה זו, אונר"א מבקשת מהעיתונאי למחוק מיד את הפוסט. העלאת האשמות חמורות ברשות הרבים, שאינן נתמכות בראיות כלשהן או עובדות הניתנות לאימות התומכות בהן עשויה להסתכם במידע מוטעה". 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Haim Etgar‎‏ (@‏‎haimetgar1‎‏)‎‏