עינב בובליל משתפת כל רגע מחייה האישיים כמו ספר פתוח, גם של ילדיה שלפעמים לא רוצים לעמוד מול המצלמה ומנסים להסתתר מאימם שמעלה אותם לסטורי. אתמול (ראשון) חגגה אוריה, בתה של בובליל, יום הולדת 13, ולא אהבה את הסרטון החמוד ששיתפה אימה בסטורי לעיני מאות אלפי עוקביה.

בובליל מברכת את ביתה אוריה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בובליל מברכת את ביתה אוריה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בסרטון שהעלתה בובליל לרגל הולדתה של אוריה, נראות בנות המשפחה משתטות עם פיג'מות תואמות בספת הסלון בביתן, והוסיפה את הכיתוב: ״חייב קצת פאדיחות. אוהבת אותך אוריה שרה שלי, אני יודעת שבחיים לא תשתפי את זה כי זו פדחנות״ . אוריה אכן לא אהבה את הסרטון  ולא את הטקסט הנלווה אליו שבחרה אימה לשתף, והחלה לפרוץ בבכי ולהתחנן לבובליל שתסיר את הסרטון. אימה הכוכבת, לא רק שלא הסירה את הסרטון למרות תחנוני בתה אלא הוסיפה ותיעדה אותה בוכה וכתבה: ״תשמעו הילדה מטורללת, איזה דור מוזר, מזל טוב לגיל 13״.

בובליל מתעדת את ביתה אוריה לרגל יום הולדתה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בובליל מתעדת את ביתה אוריה לרגל יום הולדתה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אין ספק שמדובר בחודש עמוס ביותר עבור משפחת בובליל שחוגגים ימי הולדת אחד אחרי השני. רק לפני כשבועיים חגגה בובליל את יום הולדתו החמישי של בנה, יוסף נחמן, ביום הולדת סטייל הקרדשיאנ'ס, עם בובות בגודל טבעי של אריות וגלגל ענק שכולו עמוס בממתקים בפירות. החגיגה הגרנדיוזית גררה ביקורות מצד גולשים שטענו שזו לא תקופה לחגוג בראוותנות כזו, אולם הכוכבת לא נתנה לביקורות יותר מדי מקום ובשבוע שעבר חגגה יום הולדת לבת הזקונים שלה ריף, שציינה שנה ליום היוולדה. גם שם יצאה בובליל מגדרה וקישטה את כל הבית באווירת בנות ים, כשריף הקטנה מחופשת בעצמה לבת ים קטנה ומתוקה.

הברכה שהתחילה הכל. בובליל ובנותיה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הברכה שהתחילה הכל. בובליל ובנותיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עינב בובליל ובנה יוסף נחמן ביום ההולדת שלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עינב בובליל ובנה יוסף נחמן ביום ההולדת שלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)