ליהיא גרינר הגיעה היום (שני) לחנות הפופ אפ של המותג הישראלי "אוסטבל" בקניון איילון, כשכל רווחי החנות יתרמו לעמותת ״בהתחלה״, להקמת מרחבים מוגנים ליישובי העוטף. גרינר הידועה כאחת שלא חוסכת את אשר על ליבה, התייחסה להקלטה המסעירה של אדל בספלוב שנחשפה, בה דרשה להעיף ילד ערבי מגן הילדים שבו בנה רשום. 

ליהיא גרינר (צילום: שוקה כהן)
ליהיא גרינר (צילום: שוקה כהן)

בוידאו שצולם, הטיחה גרינר בבספלוב את הדברים הקשים הבאים: ״הוא ערבי ישראלי, זה מה שיש לי לומר, הוא ערבי ישראלי והם משרתים יפה מאוד אצלנו בצבא, והם עושים אחלה עבודה גם בהסברה, ואני חושבת שזאת בושה וחוצפה ופשוט נו נו נו לה". הכוכבת עם הפה הגדול לא עצרה כאן והמשיכה: "יש בן אדם רע בכל מוצא, אפשר למצוא בכל העדות אנשים לא שפויים, רוצחים, זה קורה בכל העולם,  בכל מקום אבל לדרוש שילד ערבי ישראלי שנמצא בגן לדרוש שהוא ייצא משם? זאת פשוט בושה וחינוך מעפן״. 

ליהיא גרינגר על אדל בספלוב (צילום :יח"צ)

זאת לא הפעם הראשונה שיש יריבות פומבית בין השתיים. בחודש אוגוסט האחרון, צוטטה גרינר כשהיא עוקצת כוכבות שמקדמות זריקות הרזיה וטוענות שמדובר בדיאטה. בספלוב הניחה שמדובר בה והטיחה בחזרה את הדברים הבאים: "גברת ליהיא גרינר מאוד אוהבת שערוריות ושידברו עליה. אני מבינה את ההלם מאיך אדל הפכה להיות כוסית ופצצה - אבל אדל תמיד הייתה כוסית ופצצה". גרינר כידוע, היא לא הכוכבת הראשונה שמבקרת את אדל על ההקלטה השנויה במחלוקת. גם הדוגמנית שיר אלמליח העלתה סטורי בנושא וכתבה: "אנחנו אלה שמתלוננים על גזענות ואנטישמיות, ואסור לנו לעשות את זה לצד השני. נכון אנחנו בתקופה מורכבת, מלחיצה ובעייתי, אבל לא כולם הם חמאס".

שיר אלמליח, אדל בספלוב (צילום: אמיר מאירי,רמי זרנגר)
שיר אלמליח, אדל בספלוב (צילום: אמיר מאירי,רמי זרנגר)