הזמר עידן רייכל שיתף הלילה (שלישי) פוסט ביקורת נוקב נגד הצלב האדום כשהוא מריץ קמפיין נגד הארגון שאמור היה לסייע לחטופים שלנו בשבי חמאס, אך נראה כי בחר לתמוך בארגון טרור חמאס ובצד הלא נכון במלחמה. "פרסונה נון גרטה", כך כינה רייכל את הארגון וכתב: "אחרי כל כך הרבה שבועות האם אפשר כבר לצאת בהכרזה מאוחדת ומשותפת של המשאל, ימין מרכז ולהכריז על נציגת הצלב האדום בישראל, פרסונה נון גרטה (אישיות בלתי רצויה) לפחות עד סוף הלחימה והחזרתו של עד אחרון החטופים".

עוד הוסיף וכתב הזמר: "לא נראה שהצלב האדום עושים משהו למען ישראל או למען החטופים שלנו בעזה, החפים מכל פשע, שנחטפו בניגוד לכל חוק בינלאומי, ובעצם חטיפתם הם קורבנות של פשעי מלחמה. הצלב האדום מתפקדים עבורנו בעצם רק כשירות הסעות למשוחררים בלבד, בין חמאס למעבר רפיח. ובין לבין מעזים לבקר אותנו על תנאי המאסר של המחבלים שפשעו, נתפסו, נשפטו, הורשעו נכלאו, זוכים לטיפולים, לעורכי דין, ועוד מעזים לשבות רעב כשמשהו לא נראה להם. נראה שהצלב אדום מבושה". 

עידן רייכל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עידן רייכל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

רייכל שכבר עלה לכותרות בתחילת המלחמה, כששיתף את תחושת הנקם שיש לו כלפי מחבלי חמאס, החליט כזכור לא לשתוק לגבי תחושותיו כלפי הממשלה בתקופה הרגישה בה נמצאת המדינה. רייכל ביקר את ראש הממשלה בנימין נתניהו על כך שלא לקח אחריות עד היום על אסון השבעה באוקטובר והמלחמה שהגיעה בעקבות מאורעות אותו יום, ולא פסח גם על בני גנץ שהצטרף לקבינט המלחמה.  

בנימין נתניהו, יואב גלנט ובני גנץ במסיבת עיתונאים (צילום: מרק ישראל סלם)
בנימין נתניהו, יואב גלנט ובני גנץ במסיבת עיתונאים (צילום: מרק ישראל סלם)