הדוגמנית נטע אלחמיסטר ובעלה, הכדורגלן רמי גרשון הפכו לפני כשבועיים להורים טריים לראשונה לבן זכר, לו העניקו את השם אל ים. מאז הלידה, שמרה הכוכבת על פרופיל נמוך ביחס לאושיה כמוה שרגילה לחיות באינסטגרם 24/7, אולם כעת, מתחילה הדוגמנית לחזור לשגרה ולשתף את כמעט שני מיליון עוקביה בחייה החדשים בתור אמא טריה, ומה שהעלתה אתמול (רביעי), גרם ל-TMI לנזול על הרצפה מרוב מתיקות.

נטע אלחמיסטר, רמי גרשון  (צילום: באדיבות איציק אוחנה ו'הרבנית של האינסטגרם')
נטע אלחמיסטר, רמי גרשון (צילום: באדיבות איציק אוחנה ו'הרבנית של האינסטגרם')

האבא הטרי גרשון, שמשחק בקבוצת מכבי חיפה, התייצב לתפקידו ועזב את התינוק ואת אלחמיסטר ועלה על המטוס לספרד עם קבוצתו מכבי חיפה למשחק הלפני אחרון בליגה האירופאית מול ויאריאל. הדוגמנית אמנם לא הצטרפה לבעלה לספרד לעודד אותו מהמגרש, אבל צפתה בו על המסך בביתה יחד עם בנם המשותף. כדי להרגיש קרוב ולהביע תמיכה, הלבישה נטע את אל ים בחולצת מכבי חיפה פיצית עם המספר 55 של אביו, גרשון.   

החולצה שהכינה אלחמיסטר לבנה התינוק  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
החולצה שהכינה אלחמיסטר לבנה התינוק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הכוכבת כידוע, הפכה לפני קצת פחות מחודש לאמא לראשונה בחייה לאחר היריון שהוסתר עד שלב מאוחר יחסית, לבקשתה של אלחמיסטר. בשבוע שעבר נצפתה באירוע ראשון, במסיבת צהריים של חברים טובים כשהיא הולכת עם חולצת בטן קצרצרה וג׳ינס, וחושפת בטן שטוחה וחטובה, רגעים ספרים לאחר הלידה המדוברת ואין ספק שמדובר בגזרה מעוררת קנאה שהותירה את TMI בהלם.

נטע אלחמיסטר לאחר הלידה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נטע אלחמיסטר לאחר הלידה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)