הזמר עידן עמדי, שעצר בשבועות האחרונים את הקריירה שלו והתייצב למילואים, יצא אתמול (רביעי) לבית לאחר תקופה ארוכה של לחימה בעזה והגיע לשיר בחופה יוליה שמקלוב, אחותו של אלכסיי שמקלוב, חברו הטוב של עמדי שנפל בקרב על תחנת המשטרה בשדרות. במהלך האירוע המרגש, עלה גם הזמר ליאור נרקיס להופיע ולשמח את החתן והכלה.

עידן עמדי (צילום: your story)
עידן עמדי (צילום: your story)

כשעלה נרקיס לבמה, הוא פנה ליוליה ולבעלה הטרי ליעד ואמר להם: "עידן בלחימה, הוא התקשר אלי מעזה ואמר לי 'אחי תקשיב אני צריך ממך משהו. אני רוצה שתגיע לשמח אותם'. אז אני חייב להגיד לך שעידן עמדי מה זה אוהב אתכם. באמת, הוא אתכם ואנחנו רוצים לאחל לו שיחזור לשלום", כשכל הקהל באולם מריע ומרעיף אהבה. 

ליאור נרקיס (צילום: אריאל שלום)
ליאור נרקיס (צילום: אריאל שלום)

עמדי בעצמו העלה פוסט על המחווה המרגשת של נרקיס וכתב: "באחד הלילות הרמתי טלפון לליאור נרקיס, הוא לא אמר ׳הלו׳ או ׳מה קורה אחי׳, המשפט הראשון שלו היה ׳מה שתבקש אני חייל שלך.׳ אחרי אתמול רק ככה אני אענה לו לטלפון. כמה מילים של הכרת הטוב לאיש ולאמן המדהים הזה שעסוק מבוקר עד לילה בלשמח כלות וחתנים. הפעם זה נגע אליי באופן הכי אישי. יוליה, אחות של אלכסיי זכר גיבור לברכה, התחתנה אתמול עם בחיר ליבה ליעד בשמחה גדולה ועם לב מלא בקשת רגשות. ככה אלכסיי היה רוצה, בשביל זה הוא נלחם, כדי שעם ישראל ימשיך לשמוח, כדי שהחיים ימשכו. יוליה וליעד מעכשיו ועד קץ הימים אני חייל שלכם. גם של ליאור נרקיס. תנו לו מילים טובות. הן מגיעות לו. מגיע לו הרבה יותר".