בעוד כוכבים רבים תוקפים את הממשלה על חוסר תפקודה בזמן המלחמה, ועל העברת תקציבי עתק למוסדות וגופים לא רלוונטיים, כשרוב יישובי העוטף מפונים וזקוקים לסיוע, צצות מדי פעם קרני אור שעושות טוב על הלב. חנוך דאום, לקח על עצמו מאז תחילת המלחמה להפיץ טוב, לספר סיפורי גבורה ולתמוך כמה שניתן באנשים ועסקים שנפגעו בדרך. היום (חמישי), העלה הסטאנדיפסט פוסט על השר חילי טרופר ועל המעשה המיוחד שעשה בשקט וללא כל פרסום.

חנוך דאום (צילום: אוהד רומנו)
חנוך דאום (צילום: אוהד רומנו)

כך התחיל דאום את הפוסט שלו: "הבהרה: את הסיפור הזה לא קיבלתי מהשר חילי טרופר. הוא כנראה קצת יכעס כשיראה את זה מתפרסם. אבל קיבלתי על עצמי להפיץ טוב בימים האלה וזה משהו מדהים בעיני שחשוב שתדעו: מאז ה-7 באוקטובר קהילות נתיב העשרה וזיקים מתגוררים במלון מעלה החמישה. הם נקלטו בתיכון הר טוב במועצה האזורית מטה יהודה".

הקומיקאי, המשיך והפתיע כשסיפר על הפרויקט המיוחד שהתחיל טרופר: "בשבועות האחרונים השר חילי טרופר מלמד אותם פעם בשבוע אזרחות ואקטואליה. המורה חילי. אחד התלמידים שלו סיפר לי שלפני הדיון בממשלה על מתווה החזרת החטופים הם עשו דיון בכיתה כאילו הם הממשלה וצריכים לקבל החלטה בענין. טרופר חבר ממשלה, חבר קבינט אבל הוא גם מורה לאזרחות כעת".

"הבחור שכתב לי את ההודעה בכיתה יא. הוא וחבריו איבדו לא מעט חברים, רובם לא ישנו כבר חודשיים לבד בחדר (הם במלון באותו חדר עם הורים ואחים ואחיות), אבל הם חזקים ומיוחדים ואומרים שהם לא מתכוונים לוותר, ומבחינתם אחרי המלחמה- חוזרים הביתה. אשרינו שזכינו בנוער כזה, אשרינו שזכינו בנבחרי ציבור כאלה. באהבת חינם ננצח", סגר דאום את הסיפור המפתיע, ו-TMI פונים לטרופר בפניה נרגשת – גם אנחנו נשמח לקבל ממך שיעור באזרחות ואקטואליה. ממתינים לעדכון כבוד השר.

חילי טרופר (צילום: רמי זרנגר)
חילי טרופר (צילום: רמי זרנגר)