כוכבת הרשת והריאליטי דנית גרינברג טסה לאתונה שביוון לבדה, אלא שאז חוותה אירוע מלחיץ בשדה התעופה. גרינברג שיתפה כי נחתה באתונה לנסיעת עבודה ליומיים, וסיפרה כי הזמינה הובר משדה התעופה: "היה לי מקרה מפחיד בשדה התעופה, הייתי לבד. ניגש אלי בחור ואמר שאין מוניות בשדה, ואמרתי לו שהזמנתי הובר, הוא היה ממש נחמד, ואז אמר לי תראי לי במפה איפה ההובר ואעזור לך לכוון אותו".

"התקשרתי לנהג והבן אדם הזה התחיל לצרוח עליו ביוונית, והתנהג בשפת גוף אלימה, לקחתי את הטלפון והתחלתי להתקדם, והוא מאחוריי ממשיך לצעוק ולצרוח. הלכתי לאבטחה מחוץ לשדה, אמרתי להם שאני מפחדת מהאדם הזה. התחלתי להתקדם בלי לדעת לאן אני הולכת ואני פתאום רואה מאחוריי את אותו אדם עם עוד שני גברים הולכים מאחוריי מהר. אולי זה משהו אנטישמי, יש לי שקית של דיוטי פרי", אמרה גרינברג.

"מבועתת, בוכה, רצה בפחד אימים": דנית גרינברג באירוע אנטישמי מלחיץ ביוון  (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

"שלושה גברים הולכים אחריי במהירות ואני כבר רצה, ולא יודעת לאן אני רצה והאבטחה רואה את כל הסיטואציה ולא עושה כלום. רצתי לסוף השדה להשכרת רכבים של 'הרץ', אמרתי אני אתחבא שם, ופתאום אני שומעת מישהו בעברית אומר לי 'מה קרה? את צריכה עזרה?', כי הוא רואה אותי פשוט מבועתת, בוכה, מזיעה כולי, רצה בפחד אימים. אמרתי לו ששלושתם עוקבים אחריי, הוא אומר לי תקשיבי המצב מתוח בדיוק ארדואן נחת באתונה. אני שומעת ארדואן  כאילו זה יחייא סינואר, והוא אומר לי כנסי עכשיו לאוטו שלי אני לוקח אותך לאן שאת צריכה. אני לא יודעת מה שלושת הגברים רצו ממני , אולי זה היה נהגי מוניות חאפרים, אבל מה אתם עוקבים אחריי וצועקים. נכנסתי לאוטו שלו מזיעה כולי, והמלאך הזה לקח אותי למלון.  מוסר השכל זה אנחנו לעצמנו, והישראלים צריכים להיות טובים אחד לשני".

דנית גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דנית גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)