האקסים של העונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון", רותם פיינברג ורונן מימון, לא שרדו כזכור את הזוגיות לאחר סיום צילומי העונה. פיינברג נפרדה ממימון והותירה אותו עם לב שבור, ומצאה אהבה חדשה עם דין רפאלי, זוגיות שגם לא שרדה. אתמול (ראשון), התאחדו צמד האקסים בהדלקת נר של חנוכה, שערכו יחד חלק ממשתתפי העונה.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

רותם פיינברג ודין רפאלי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רותם פיינברג ודין רפאלי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

זהו המפגש ראשון שלהם יחד מאז נפרדה פיינברג מבן זוגה, ו-TMI תוהים האם אולי עכשיו הם יחשבו שוב לנסות? עוד בלטו בנוכחותם, צמד אקסים נוסף שלא שרד את מבחן המציאות לאחר הצילומים, נועם כהן ומשה בן דוד. בהדלקת הנרות הזו, לא היו רק אקסים, אלא גם הזוגות שכן שרדו, עינב כפיר ורז איתן, ויואנה בויב ותומר בדוג. מפגש מכונן נוסף נרשם בין אינה ודימוב, בת הזוג של שניר שליו, שפגשה את האקסית של שליו מהריאליטי מור רדמי. נשמע מסובך? אז בול כזה וזה עוד לא נגמר. 

כוכבי "חתונמי" מתאחדים להדלקת נרות חנוכה (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

האירוע של כוכבי "חתונמי", הביא למקום גם את הפרודה הטרייה טל רואה, שממש לאחרונה נפרדה מהשידוך שלה לתוכנית רון שוורץ, שלא נכח בערב. בסשן שאלות תשובות שהעלתה לאינסטגרם, כתבה רואה כי היא ושוורץ כבר לא יחד והוסיפה: ״מרגישה שאין לי זכות להתלונן. ההתמודדות שלי כאין וכאפס לעומת הרבה אנשים סביבי, סביבנו. משתדלת לשמור על אנרגיות חיוביות ולהפיץ אור. אני מאמינה שהכל קורה לטובה, גם אם זה לא נראה ככה באותם רגעים. אני חושבת שכל מה שאנחנו עוברים בדרך זה רק על מנת לדייק לעצמנו את מה שהכי נכון עבורנו. ורק ככה נדע להוקיר את הטוב".

רון שוורץ, טל רואה, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום ניר קידר איפור בר דהן)
רון שוורץ, טל רואה, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום ניר קידר איפור בר דהן)