לפני כחודשיים הייתה סתין קצין אחד השמות הכי נחשקים בתעשיית הבידור, כשיצאה במקום השני בגמר "האח הגדול". שבועות אחרי שיצאה מהבית, דיווחנו לכם לראשונה כי קצין תחזור למסך בתוכנית ריאליטי שידוכים שנתפרת במיוחד למידותיה, בה תמצא את האחד של חייה מול עדשות המצלמה. אלא שאז פרצה המלחמה הקשה וקצין, יחד עם כל כוכבי העונה ושאר ביצת הבידור המקומית, פינו את מקומם לכותרות על המלחמה, החטופים, החיילים, הפצועים והמשפחות של השבעה באוקטובר. כמו גם הפרויקט הסודי של קצין שהתבטל/הוקפא לאור המצב. 

סתיו קצין (צילום: מורן ינקו)
סתיו קצין (צילום: מורן ינקו)

אלא שכעת, המדור מדווח כי התוכניות התעוררו מחדש בניסיון לחזור לאט לאט לשגרה, וקצין תצטלם בקרוב לפרויקט המדובר עם שינויים בתוכן בהתאם לימי הלחימה, ותחזור לכבוש את המסך. כשבועיים לאחר תחילת הלחימה, התראיינה קצין ל-TMI ודיברה על הקמפיינים והתכניות העתידיות לקריירה שהתבטלו בהינף יד כשאמרה: "הקריירה שאני אמורה לקטוף והקמפיינים לא חשובים עכשיו. כל מה שחשוב עכשיו זה אחדות ישראל. לא פספסתי כלום. מה שצריך לקרות קורה. אני עדיין פה ועדיין בתודעה והמדינה שלנו יותר חשובה מעוד".

בהמשך, עלתה הכוכבת לכותרות במספר סרטונים שנויים במחלוקת שהעלתה בזמן שהמלחמה בשיאה. באחד מהם, שהיה חושפני במיוחד לטענת הגולשים, ניסתה קצין להרים ולתמוך באנשי המקצוע שעוזרים לה לתחזק את המראה שלה כשכתבה: "מאחורי כל סרטון כזה ברשת עומדים מאפרים, מסרקים, מעצבים, מעצבי שמלות, צלמים, עורכי וידאו ועוד. שרק רוצים להתפרנס בכבוד גם בזמן מלחמה". העוקבים שלה, לא ראו את המחווה בעין יפה והגיבו בזעם, כשכתבו שזו לא תקופה לפוסטים מהסוג הזה, בזמן שחיילי צה"ל נופלים בקרבות וישנם עדיין המון חטופים בלב עזה.

מטעמה של סוכנות יולי על הפרויקט הסודי שהתחדש, לא נמסרה תגובה.