ניקול ראידמן שיתפה היום (שני), מטר של הודעות איומים שקיבלה על חייה ועל חיי משפחתה. ולא, הפעם לא מדובר בעוד סכסוך משפחתי או עסקי, אלא על רקע מלחמת "חרבות ברזל". הבוקר, התעוררה ראדימן לרצף של למעלה מ- 50 הודעות חוזרות שנשלחו לנייד הפרטי שלה ובהם נכתב: "אנחנו נהרוג אותך ואת משפחתך". את האיומים על חייה קיבלה ראידמן מתומך חמאס מאינדונזיה, כשבתמונת פרופיל הוואטסאפ שלו מתנוסס דגל פלסטין. "מתקפת בוטים של חמאס על הוואטסאפ שלי" שיתפה ראדימן את עוקביה .

ניקול ראידמן מקבלת איומים על חייה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניקול ראידמן מקבלת איומים על חייה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כזכור הכוכבת שיתפה לכל עוקביה בארץ ובעולם סרטוני הסברה על אירועי השבעה באוקטובר, ואף איימה כי תתבע את הראפר קניה ווסט בשם כל הנשים היהודיות בעולם לאחר שהתבטא באנטישמיות מזעזעת ושר: "אני אנטישמי? הרגע ז**נתי כלבה יהודיה ". על אמירותיו האיומות, אמרה: "ניפגש בבית משפט, אני אתבע אותך בשם כל הנשים היהודיות בעולם. מהכסף שאנצח אתרום לשיקום תושבי הדרום בישראל, התעסקת עם הכלבה הלא נכונה. בוא נראה מי יזיין את מי".

ניקול ראידמן, קניה ווסט (צילום: Splashnews,אלמוג גבאי)
ניקול ראידמן, קניה ווסט (צילום: Splashnews,אלמוג גבאי)

ראידמן אף התבטאה נחרצות בתחילת המלחמה נגד חברת הכנסת אימאן חטיב יאסין שיצאה באמירות שנויות במחלוקת, כשהכחישה חלקים מהטבח שקרה בשבעה באוקטובר. ועדת האתיקה בתגובה, החליטה להרחיקה מהכנסת לחודש ולשלול שכרה למשך שבועיים. ראידמן הגיבה על העונש המקל: "תגידו לי, אתם רציניים? היא לא רק לא ראויה להיות חברת כנסת. חייבים לשלול ממנה את האזרחות ומיד. בושה. בושה למדינה, בושה לממשלה".

ניקול ראידמן (צילום: אלמוג גבאי)
ניקול ראידמן (צילום: אלמוג גבאי)