ניקול ראידמן עלתה אתמול (ראשון) לכותרות לאחר שזעמה על קניה ווסט והתקרית האנטישמית המי סופר כמה כבר שלו. ווסט כזכור, תועד בסוף השבוע חוגג במסיבה בדובאי יחד עם הזמר כריס בראון כשהשניים רוקדים לצלילי השיר החדש של ווסט, שם הוא שר את השורה המחרידה: "איך אני יכול להיות אניטשמי? הרגע ז**נתי כלבה יהודיה". 

ראידמן, לא נשארה חייבת לסיטואציה ההזויה והחליטה לתקוף בכל הכוח שפרסמה איום כלפי ווסט וכתבה: "ניפגש בבית משפט, אני אתבע אותך בשם כל הנשים היהודיות בעולם. מהכסף שאנצח אתרום לשיקום תושבי הדרום בישראל, התעסקת עם הכלבה הלא נכונה. בוא נראה מי יז**ן את מי". כעת, נראה שהראפר האנטישמי הוא לא היחיד שנמצא על הכוונת של המעושרת שהעלתה היום הבהרה נוספת.

ניקול ראידמן, קניה ווסט (צילום: Splashnews,אלמוג גבאי)
ניקול ראידמן, קניה ווסט (צילום: Splashnews,אלמוג גבאי)

ראידמן פנתה הפעם אל בראון שהיה גם הוא נוכח בסיטואציה ורקד לצלילי השיר הנוראי והסבה את תשומת ליבו אל החוק באיחוד האמירויות, בו השניים רקדו ונהנו כל כך. בסטורי שהעלתה כתבה:  "הסרטון צולם בדובאי, וזה החוק שם – העונש עבור עלבון או השמצה בחוק איחוד האמירויות, בעזרת כל אמצעי תקשורת הוא קנס של עד 20,000 דירהם (שהם שווי ערך בערך ל-20,000 ₪) ומאסר מקסימלי של שנתיים".

הזמר פרסם הלילה סטורי תוקפני בעמוד האינסטגרם שלו בו הוא לא התנצל כלל על התקרית ואף איים שהוא "מנסה להיות רגוע, אבל אל תעירו את השד שבתוכו", אולם מחק את הסטורי לאחר מספר דקות והעלה תוכן הרבה יותר מפייס בו כתב שהוא לא אנטישמי וכי הוא בעד החיים ויוצר מוזיקה לכל העולם. 

ההבהרה של כריס בראון (צילום: אינסטגרם)
ההבהרה של כריס בראון (צילום: אינסטגרם)