רגע אחרי שנחת בישראל, הגיע השחקן מייקל רפפורט בן ה-53  לפנות בוקר (שלישי), לבקר בכיכר החטופים כשהוא מתעד את שולחן החטופים, ומתייחס  לאנשים בעולם שקורעים פוסטרים שלהם: "אני כאן בתל אביב, בכיכר החטופים, עכשיו חמש וחצי בבוקר, מה שמשוגע זה שאם זה היה בכל מקום אחר בעולם, היו משחיתים את זה. זה כל כך מגוחך, כל הפוסטרים וכל האנשים שקורעים את הפוסטרים, בסוף היום זה לא מחזיר אף אחד הביתה, אבל זאת סטירה בפרצוף , זה פשוט מביך, במיוחד לעיר שלי ניו יורק, זה מביך שאנשים עושים את זה. אנשים קורעים פוסטרים של ילדים נעדרים". היישר משם המשיך רפפורט לאולפני הרצליה כדי לקחת חלק בצילומי מערכון של "ארץ נהדרת", שישודר הערב לצד עלמה זק, ליאת הר לב ויובל סמו.

מייק רפפורט בכיכר החטופים (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

רפפורט נמצא במסע הסברה למען ישראל מאז תחילת המלחמה. הוא משתף ברשתות למול רבע מיליון העוקבים שלו סרטוני הסברה, קורא לחמאס דעאש, ומגן על פעולות ישראל. בעצרת הענק למען ישראל שנערכה בוושינגטון לפני חודש עלה רפפורט על הבמה ואמר: "בכל חיי, מעולם לא הרגשתי גאווה גדולה יותר להיות יהודי. אלה זמנים משוגעים, אבל כיהודים מסביב לעולם ראינו הכל, שמענו הכל. ישראל לא הולכת לשום מקום. היהודים לא הולכים לשום מקום".

אם זה לא מספיק, יצא השחקן בהצהרה מעוררת הערצה כשהודיע לעוקביו כי על כל תגובה שכוללת דגל פלסטין, הוא יתרום לצה"ל דולר אחד. רפפורט אף הגדיל ראש והחל לפנות ישירות לכל מי שהגיב תגובות פרו פלסטינאיות, עם הציטוט הבא - "תודה לך___ על התגובה שלך. עבור כל דגל אני אתרום דולר בשמך לצבא הישראלי. מזל טוב".

מייקל רפפורט על הסט של ''ארץ נהדרת'' (צילום: באדיבות קשת 12)
מייקל רפפורט על הסט של ''ארץ נהדרת'' (צילום: באדיבות קשת 12)