הטופ מודל בר רפאלי ממשיכה לעלות סרטוני הסברה לישראל בימי הלחימה, ולתת פייט הולם לאחיות חדיד, כשבין לבין היא גם לא שוכחת את עצמה ועובדת על טיפוח אישי, כי בכל זאת מדובר באישה שבנתה את אחת הקריירות המצליחות בארץ מתחזוק הגוף שלה. הבוקר (שלישי), הגיעה הדוגמנית לטיפול מניקור - פדיקור סמוך לאזור מגוריה. בעודה מרוכזת בשיחת טלפון בנייד, התיישבה רפאלי על כיסא המטופלת, והתרסקה היישר לתוך כיור כפות הרגליים, כשהנייד שלה הושלך מידה לרצפה. העובדת במקום מיהרה לסייע לדוגמנית לקום מהכיור, והדבר הראשון שעשתה זה להרים את הנייד מהרצפה ולהמשיך בשיחה. הדוגמנית ידעה לצחוק על הסיטואציה ושיתפה את ההתרסקות שלה ברשתות תחת הכותרת: ״ואיך היום שלכם התחיל?״. 

בר רפאלי מתרסקת על הרצפה לפני טיפול מניקור פדיקור (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

רפאלי עלתה לאחרונה לכותרות בעיקר בזכות מסע ההסברה המאסיבי שלה ברשתות החברתיות, ובעוד כוכבים רבים במדינה אוחזים בקהל שרובו ישראלי, הדוגמנית מתחזקת חשבון אינסטגרם עם קרוב ל-4 מיליון עוקבים מכל רחבי העולם שנחשפים לאמת שקורית בארץ. לפני כשבועיים, תקפה רפאלי באופן ישיר את ג'יג'י חדיד שמפרסמת פייק ניוז ועובדות לא מבוססות לכמעט 80 מיליון עוקביה, מה שהוביל לסיקור נרחב של ההתכתשות באתרי בידור בינלאומיים. באחד מהם נכתב: "הדוגמנית הישראלית בת ה-38 תקפה את הדוגמנית בת ה-28 לאחר שחדיד פרסמה מידע לא מדויק מבחינת עובדות".

בר רפאלי נגד ג'יג'י חדיד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בר רפאלי נגד ג'יג'י חדיד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בנוסף, הדוגמנית המצליחה נרתמה גם היא ככל יכולתה למאמץ המלחמתי ומלבד ביקור פצועים והרמת המורל, התראיינה הכוכבת בתחילת המלחמה לאחד העיתונים הגדולים בגרמניה, "בילד", שם סיפרה על הטבח שקרה כאן: "המדינה שלי הותקפה בידי מחבלים שרצחו בכוונה תחילה וללא הבחנה מאות אזרחים וחטפו עשרות, בכללם נשים וילדים. כאמא ל-3 ילדים קטנים אני לא יכולה לתאר לעצמי בכלל כיצד מרגישים הורים שלא יודעים האם הילד הנעדר שלהם נרצח או נמצא בידי ארגוני הטרור".

בר רפאלי (צילום: נועה רחמים)
בר רפאלי (צילום: נועה רחמים)