בצל התקופה הקשה, מציינת היום (חמישי), אורנה בנאי שנה ללכתו של אביה יצחק מהעולם. בפוסט מרגש שהעלתה הכוכבת לחשבון האינסטגרם שלה, כתבה: "היום לפני שנה עזבת את העולם הזה. ״עולם מחורבן ומלא יופי״- נהגת לומר. איש חכם וענק היית. כל חיי השווצתי שיש לי אבא כמוך, מפוצץ הומור, מלא ידע, פסימי אבל עם תשוקה גדולה לחיים, אדם עם כריזמה שיכלה למלא איצטדיונים וענו. זו התכונה שהכי הערצתי בך. הענווה. אתה יודע? השבוע רציתי לדעת איך מאייתים את המילה ענו, עם יוד או בלי יוד, באוטומט שלי באתי להתקשר אליך או לאמא כדי לדעת את התשובה, אבל אתה אינך ואמא מאוד חולה, נאלצתי לפנות לגוגל כדי לקבל תשובה. (אגב התשובה שקיבלתי היא שאפשר עם וגם בלי)".

בנאי המשיכה במילותיה המרגשות: "פפוש, אתה חסר נורא, להכנס אליכם הביתה ולראות את אמא יושבת לבדה על הספה הירוקה שעליה נשמת את נשימותיך האחרונות קורע אותי לגזרים כל פעם מחדש, דבקתם אחד בשניה אתה ואמא, היתה בינכם אהבה גדולה ובשנים האחרונות כשהזיקנה הרימה את ראשה והביאה איתה כאב ועלבון, מצאתם נחמה אחד בשני, שרתם יחד שירים יפים בשני קולות, בהרמוניה, הצחקת את אמא, הרעפת אהבה עליה והיא עליך, לא ניתן היה לנתק את היד העתיקה שלך מידה הרכה".

אורנה בנאי (צילום: קיץ ברבנר)
אורנה בנאי (צילום: קיץ ברבנר)

"מאוד פחדת למות. לדעתי פשוט לא רצית לעזוב לה את היד, לא רצית להיות דקה בלעדיה. ומהיום שעזבת אמא לא מפסיקה לחפש אותך וזה קורע את הלב. ועכשיו כשסביבנו כל כך הרבה גיבורים מתים, אתה היית הגיבור שלי אבא", סיימה השחקנית את מילותיה החשופות. 

אורנה בנאי (צילום: רפי דלויה)
אורנה בנאי (צילום: רפי דלויה)