השחקנית אורנה בנאי חגגה אתמול (שבת) יום הולדת 39 לזוגתה בשנתיים האחרונות, עדי כהן. בנאי שיתפה אמש ברשתות החברתיות סרטון של השתיים מתנשקות בלהט, לצד ברכה מרגשת שצירפה, ומיד חטפה תגובות קשות על שבחרה לשתף סרטון נשיקה בפומבי. לצד הסרטון הבדרנית הקדישה לכהן את הברכה הבאה: "נני שלי, כמה את אוהבת ימי הולדת. כמה את אוהבת לאהוב, לחיות, לרוץ, לעוף, לגעת, לגמוע מרחקים, וכמה מזל יש לנו שהתאהבנו. נס. אישה שלי, את בת 39 היום ואני כבר בגיל הבינה או התבונה או העמידה.. ואת מלמדת אותי כל כך הרבה, על אהבה, תשוקה, אומץ, על ניצחונות, כישלונות ופחדים, על שגרה, על אמונה, את חכמה וסקסית וטובה ואת מצחיקה אותי - הכי מצחיקה אותי".

עוד הוסיפה בנאי וכתבה: "כשהכרנו לפני שנתיים וחצי, סיפרתי לעולם שריפאת לי את הלב. שנתת בעיטת וולה לפחד שלי מלהתאהב שוב, אז כן, ניסים קורים. עובדה. אני מרגישה שהגעתי הביתה והבית נקי כמו שאני אוהבת". לצד התגובות המפרגנות חטפה בנאי גם אש לא קטנה מהעוקבים. בין היתר נכתב: "מעניין כמה זמן זה יחזיק. ולמה אנחנו צריכים להיכנס לחדר המיטות שלכם? זה כל כך לא אמיתי, זה אינסטגרמי אבל כשאני מתנשקת בספונטני אני אף פעם לא מוכנה עם מצלמה".

אחרת כתבה: "מזעזע, מה הקטע? אז תברכי אותה בצורה יותר הולמת ופחות אינטימית הברכה הספיקה למה הסרטון?". עוד נכתב בתגובות לפוסט: "אין תמונות או סרטונים יותר צנועים? איכס, דמות ציבורית קצת להצניע, לא יקרה כלום".

אורנה בנאי, עדי כהן (צילום: אור גפן)
אורנה בנאי, עדי כהן (צילום: אור גפן)