כוכב "האח הגדול" אורי נגר, שחשף כי לא שרד את הקאמבק עם גרושתו ירדן ועם בנותיו, נצפה בתיעוד פפארצי מבלה בחברתה של שרית פולק, גרושתו של סטטיק. העוקבים מיהרו לבדוק עם נגר את טיב הקשר בין השניים, וכעת יוצא הריאליטי עושה לכם סדר: "שרית אהבה גדולה, אבל חברית לגמרי. שיצאתי מהאח הכרנו דרך חבר משותף, אני שרוף לה על הצורה, אין נשים כאלה בעולם".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

שרית פולק (צילום: צילום מסך קשת 12)
שרית פולק (צילום: צילום מסך קשת 12)

עוד חשף נגר כי הוא מתכוון להתחתן פעם שנייה: "עולם הרווקות פחות מעניין אותי, פרק ב' הרבה יותר קשה, אני יודע בדיוק מה אני רוצה, אני לא הולך להתגרש עוד פעם", והוסיף על המיועדת: "יש לי בית מקדש שנקרא הבנות שלי, היא תצטרך לאהוב אותן כמעט כמו את הילדים המשותפים". על הניסיון הכושל עם גרושתו ירדן אמר: "אני וירדן במערכת יחסים מעולה וחברים טובים, יש פעמים שזה פשוט לא מסתדר". נגר כידוע, הצהיר על כוונותיו לשלום בית עם גרושתו עוד כשהיה בבית האח וכשיצא ממנו, חגג עמה את יום הולדתה וכתב: "יש יום הולדת לאישה המיוחדת הזאת, הייתה חלק מהחיים שלי 11 שנה ועדיין אמא של הילדות שלי, ואני מעריץ שלה ואני שרוף עליה, והיא קצת נבוכה, מזל טוב".

אורי נגר, ירדן אביטוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אורי נגר, ירדן אביטוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

פולק כזכור, התגרשה מסטטיק בנובמבר 2022 לאחר שש שנות זוגיות ושנת נישואין אחת. הגירושים של השניים העסיקו את מדורי הבידור במשך זמן רב, כשלבסוף סטטיק הפתיע את הביצה ונכנס לזוגיות עם השחקנית והרקדנית רונה לי שמעון. על מערכת היחסים המפתיעה הזו הגיבה פולק ל-TMI: "אני אנושית, הסנטר שלי מאוד חזק, אני אדם מאוד יציב, עברתי המון דברים בחיים, ועדיין, איך שלא יהיה, כל אדם שיראה את האקס שלו בזוגיות, יהיה איזה עקצוץ כזה של 'רגע, וואו'. זה יקרה לכל אחד, ואצלי זה עוד יותר 'בפנים שלך'. אם זה היה בן זוג שהוא לא מוכר והייתה לו זוגיות אז יכול להיות שהייתי שומעת מהחברה. אז כן היה רגע שעקצץ, אבל החיים ממשיכים, אנחנו לא ביחד המון זמן, אז כן אני רוצה להתקדם, אז חוץ מלהגיד שאני שמחה בשבילו, אני מקווה שיהיה לו טוב".

סטטיק ורונה לי שמעון (צילום: איציק בירן)
סטטיק ורונה לי שמעון (צילום: איציק בירן)