הקומיקאית והשחקנית יעל פוליאקוב, פתחה לפני פחות מחודש חשבון אינסטגרם שכבר הספיק לצבור כמעט 80,000 עוקבים. הרבה בזכות הפעילות הרבה של הכוכבת בעמוד הסושיאל הפופולארי, בו היא מרבה לעשות סשנים של שאלות-תשובות קורעים במיוחד. בפעם האחרונה, שנתנה לעוקבים שלה לשאול שאלות, נשאלה הכוכבת על הרגלי הסקס שלה ולא היססה לענות. והנה כעת, השחקנית האהובה והקורעת מצחוק ממשיכה לספק לנו תוכן משובח מבית היוצר של משפחת פוליאקוב.

יעל פוליאקוב (צילום: רפי דלויה)
יעל פוליאקוב (צילום: רפי דלויה)

לאחר מסע שכנועים ארוך, הצליחה הקומיקאית לשכנע את אמה, שוש פוליאקוב, לענות ביחד איתה על שאלות הגולשים. שתי הנשים המצחיקות, שיתפו פעולה במספר פרויקטים בעבר וציטוטים רבים של האם והבת הפכו לוויראליים ברשתות. בסדרת הסטורי'ז שהעלתה, ביקשה פוליאקוב מהגולשים לשאול את אמה שאלות ואלה לא היססו. שאלה אחת שתפסה אותנו במיוחד היתה: "למה איתמר הוא הבן האהוב עליך?". שוש ענתה: "כי הוא הבן הראשון, הוא נולד ואנחנו נורא התרגשנו".

יעל פוליאקוב, שוש פוליאקוב (צילום: אור גפן)
יעל פוליאקוב, שוש פוליאקוב (צילום: אור גפן)

פוליאקוב הבת קפצה על ההזדמנות ושאלה: "הייתי בטוחה שתגידי – הוא לא הבן האהוב עלי, כולם האהובים עלי. אז הוא כן?", "תשמעי כשהוא נולד, אבא ואני בכינו שנינו. היינו נורא נרגשים", ענתה שוש והמשיכה עם הציניות האופיינית לה: כבר עשתה האם המצחיקה מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב וענתה בציניות המוכרת שלה: כשאת נולדת, אז קיבלנו את זה כמובן מאליו. אבל את היית נהדרת. היה לך כישרון. היית קצת שר**ה אבל היית מצוינת".

שוש ויעל פוליאקוב בסשן שאלות תשובות קורע (צילום :צילום מסך אינסטגרם)