חודש אחרי שהביאה לעולם יחד עם בעלה רמי גרשון את בנם הבכור אל ים, נטע אלחמיסטר עושה את הלא ייאמן. הדוגמנית נכנסת לרשימה המצומצמת של סלבס בתעשייה, שרגעים ספורים אחרי הלידה חוזרות לגזרה הקודמת במהרה. הדוגמנית, שהתגעגעה לאימוני הספורט שלה, חזרה לאימונים קדחתניים בחדר כושר והגיעה כאמור עם סט ספורטיבי של גוזיית ספורט קצרה שחשפה בטן שטוחה וחטובה במיוחד. מי שהייתה שם לתעד אותה ברגע המכונן, הייתה אחותה ספיר שכתבה: "מי נראה ככה אחרי לידה מי?".

נטע אלחמיסטר מציגה גזרה חטובה לאחר הלידה (צילום :צילום מסך מתוך אינסטגרם)

הדוגמנית ואשת העסקים, הפכה כידוע לפני כחודש לאמא לראשונה בחייה, לאחר היריון שהוסתר עד שלב מאוחר יחסית, לבקשתה של אלחמיסטר. אולם, לא מדובר בפעם הראשונה בה חושפת הדוגמנית גזרה מעוררת קנאה לאחר הלידה. כבר לפני כשבועיים נצפתה הכוכבת במסיבת צהריים של חברים טובים כשהיא הולכת עם חולצת בטן קצרצרה וג׳ינס, וחושפת בטן שטוחה וחטובה שהותירה את TMI בהלם.

נטע אלחמיסטר מציגה גזרה חטובה לאחר הלידה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נטע אלחמיסטר מציגה גזרה חטובה לאחר הלידה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לאור העובדה שהלידה של בנה אל ים קרתה בצל המלחמה הקשה והתקופה המורכבת בה נמצאת המדינה, שיתפה אלחמיסטר על תחושות השמחה המהולות בעצב שחוותה: "כל כך הרבה מחשבות על החיים שלנו שהשתנו לנצח בתקופה האחרונה, ובין הכל המתנה שקיבלנו ב16/11/23 , ד׳ בכסלו ה׳תשפ״ד 20:30. היום מתחיל המסע שלנו כמשפחה, לשמור על הילד שלנו, המלאך הקטן שלנו ולגדל אותו בנחת. תודה על מתנת חיים, תודה שהגעת".