אין באמת צורך לדבר על החודשיים האחרונים והתקופה הקשה בה נמצאת המדינה, כשכל כתבה בתחום הבידור נפתחת באזכור קצר על הזוועות שקרו כאן והאסון שפקד אותנו. בתוך כל הכאוס והכאב, נוכחנו לגלות שהתקופה המורכבת לא פסחה גם על המישור הזוגי, וכך יצא שבזה אחר זה, נפרדו להם זוגות רבים בתעשיית הבידור המקומית. TMI החליטו לעשות סדר במערכות היחסים הפוטוגניות שהסתיימו להן מאז החלה המלחמה. 

נועם טור וקרן פלס
לאחר 12 שנות זוגיות, קרן פלס ונועם טור שהיו מהזוגות האהובים והיציבים ביותר בתעשייה, הודיעו על פרידה. במהלך השנים, הביא הזוג שני שני ילדים לעולם, אורי ולונה. בשבוע שעבר, הכריזו השניים על הבשורה הכואבת, כשפלס העלתה פוסט בו כתבה: "אנחנו, נועם ואני, נפרדים מהזוגיות הרומנטית אבל מתחברים בעוצמה מוגברת לקשר ההדוק בינינו ונשבעים שוב אמונים לנו כהורים, כחברים, כמשפחה וכבני אדם, בשותפות אמיתית ואיתנה. מחוייבים לברית החברות, ההורות ולשמירה הדדית על הפלא שיצרנו. בטוב או ברע, נמשיך לבחור תמיד בטוב".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אקי אבני וניקול מילר
בפרסום ראשון של TMI, נחשף לפני כשבועיים כי השחקן אקי אבני ואשתו ניקול מילר התגרשו לאחר 9 שנות נישואים. השניים הביאו לעולם שתי בנות – אמיליה וגרייס פיי. לאבני בן מנישואיו הראשונים לסנדי בר, ליאם בן ה-19 ובר אגב, היתה נוכחת גם בחתונה של אבני ומילר. השניים התגוררו בוילה יוקרתית במיוחד בכפר שמריהו, אלא שכעת החליטו לסיים את מערכת היחסים שלהם באופן רשמי.

ניקול, אקי אבני  (צילום: רפי דלויה)
ניקול, אקי אבני (צילום: רפי דלויה)

ירדן הראל ומתן כהן
רק אתמול (חמישי), נודע כי המנחה ירדן הראל ובן זוגה בשנה וחצי האחרונות, מתן כהן, נפרדו לאחר שנה וחצי של זוגיות. השניים הכירו על סט הצילומים, כשכהן הוא צלם במקצועו ושמרו על מערכת היחסים שלהם כמה שניתן מחוץ לאור הזרקורים. בפוסט שהעלתה הכוכבת, כתבה: "בתוך כל הכאב הגדול שכולנו נמצאים בו, מצאתן את הזמן גם לשאול מה שלומי ומה איתנו, אז קודם כל תודה ואני מעריכה את זה, כן מתן ואני נפרדנו, יש בינינו המון אהבה עכשיו ותמיד״.

ירדן הראל, מתן כהן (צילום: ירדן הראל)
ירדן הראל, מתן כהן (צילום: ירדן הראל)

יוסי עזרא וחן דריקס
יוצאי "חתונה ממבט ראשון", נכנסו בעצמם לשרשרת פרידות מתמשכת. ראשונים היו יוסי עזרא וחן דריקס, כוכבי העונה האחרונה של ריאליטי החתונות המצליח, שנפרדו לאחר עשרה חודשי זוגיות ומגורים משותפים. עזרא כבר נצפה מאז צמוד לשרית פולק, גרושתו של סטטיק, אולם בהמשך הכחיש קשר רומנטי כשאמר ל-TMI שלא היה ולא נברא. 

יוסי עזרא וחן דריקס (צילום: צילום מסך קשת 12)
יוסי עזרא וחן דריקס (צילום: צילום מסך קשת 12)

טל רואה ורונן שוורץ 
טל רואה ורונן שוורץ, גם הם זוג בולט שיצא מ-"חתונמי", נפרדו לאחר שנה של זוגיות. בסשן שאלות תשובות שעשתה רואה, נשאלה האם היא עדיין בזוגיות, וענתה "לא". בהמשך הוסיפה על הפרידה: ״מרגישה שאין לי זכות להתלונן. ההתמודדות שלי כאין וכאפס לעומת הרבה אנשים סביבי, סביבנו. משתדלת לשמור על אנרגיות חיוביות ולהפיץ אור. אני מאמינה שהכל קורה לטובה, גם אם זה לא נראה ככה באותם רגעים. אני חושבת שכל מה שאנחנו עוברים בדרך זה רק על מנת לדייק לעצמנו את מה שהכי נכון עבורנו. ורק ככה נדע להוקיר את הטוב".

רון שוורץ, טל רואה, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום ניר קידר איפור בר דהן)
רון שוורץ, טל רואה, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום ניר קידר איפור בר דהן)

רותם פיינברג ודין רפאלי
יוצאת העונה האחרונה של "חתונמי", רותם פיינברג, אמנם לא צלחה את מבחן הזוגיות עם שותפה לתכנית רונן מימון, אולם מצאה אהבה בחיים שלאחר מכן. פיינברג הכירה את דין רפאלי והשניים עברו לגור יחד זמן קצר לאחר מכן בפתח תקווה. אלא שגם הזוגיות הזו לא שרדה, והשניים פירקו לפני כחודש את החבילה שכללה כלב משותף בשם ג'וניור.

רותם פיינברג ודין רפאלי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רותם פיינברג ודין רפאלי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)