לרגל יום הולדתו ה-34, שיתף היום (שישי) מייקל לואיס, האיש והריבועים, סרטון שבו בירך את עצמו ובהמשך אף ביקש משאלה מפתיעה במיוחד.

רגע אחרי הפרידה מבן הזוג: ירדן הראל מתפרקת
לא רק קרן פלס ונועם טור: למה כל הזוגות בביצה נפרדים עכשיו?

"אז היום אני בן 36, אני מרגיש בן 18, נראה כמו בן 30, מחמיא לעצמי, ומתנהג כמו בן 70 רוב הזמן, אבל הכי חשוב - אני חי כאילו אין מחר", אמר. 

"אני בדר"כ נוהג לכתוב ביום הולדת שלי, כי זה עוזר לי לפרוק את השנה שעברתי, אז בגלל שאנחנו בעידן של וידאו אני החלטתי לצלם את עצמי אומר כמה מילים ליום הולדת שלי", המשיך. "אני רוצה לאחל משהו קטן לעצמי, המשאלה היחידה שלי לעצמי השנה היא כזאת, שכשאני אמות, אני רוצה שיגידו עליי, שהייתי אחלה פאקינג גבר".



בהמשך בדבריו החל לפרט את הסיבות לכך: "אחד כזה שתמיד עשה מה שבא לו, איך שבא לו, מתי שבא לו, והכי חשוב בלי לפחד, ובלי לפגוע באף אחד בדרך. אני רוצה שיזכרו אותי כאחד שעבר המון, אבל חי את החלום, אחד שנתן מהלב שלו את כל כולו".

"אז אחרי השנה האחרונה, כשהבנתי שהמוות הוא במרחק מעידה ממפל, או עומד לך מחוץ לדלת עם רובה, הבנתי עוד יותר שהחיים קצרים ובלתי צפויים. במיוחד במדינה המיוחדת שלנו. אז החלטתי שעד שאני אמות, אני מחליט שהחיים שנשארו לי על הכדור הזה אני אפסל ואייצר לעצמי את הדה בסט כי אין לדעת מה יקרה פאקינג נקסט".

בסוף דבריו איחל ברכה לעוקבים ואמר: "וכל מי שצופה בזה אני מאחל לכם שתניחו את האגו בצד בשנה החדשה, בלי פחד ובלי שטיפת מוח, לא ימין ולא שמאל".