כוכבת הריאלטי לשעבר, דנה רון, יצאה בשישי (שלשום) לטייל בקניון G סמוך למקום מגוריה. היא הבחינה בשני כלבי האסקי גדולים משוחררים מרצועה שהפחידו כלב קטן שנכח במקום. רון, בעליה הגאים של הכלבה מישמיש, פנתה בנעימות לבעלי הכלבים והסבירה לו שהחוק מחייב ללכת עם כלבים ברצועה במקומות ציבוריים, לא משנה עד כמה הכלב ממושמע וטוב. אלא שאז היא קיבלה מתקפה חסרת מעצורים של קללות ואיומים על חייה.

דנה רון (צילום :צילום מסך מתוך האינסטגרם)

בעלי האסקי סיפר לה שהבן שלו בעזה לוחם בדובדבן 80 יום, ולא חסך מרון את הפרטים: ״הלוואי שהכדור שהיה מיועד לו ייכנס לך פה (כשהיא מסמן לה על המצח) הבנת?״. עוד אותו האלמוני הוסיף: ״מי שבהמה זה לא אני זה את. קשה לך למצוא תשומת לב בדרך אחרת, אה? מה שנקרא סמרטוט רצפה בדעיכה. היית סמרטוט קודם עכשיו את סמרטוט בדעיכה״. שלל הקללות והאיומים האלה הם רק רגע קטן שהספיקה רון להוציא את המצלמה ולתעד מתוך שלל קללות, נאצות, השפלות ואיומים שספגה רק כי ביקשה לקשור את הכלבים.  

דנה רון (צילום :צילום מסך מתוך האינסטגרם)

כשיצאה מהמקום שיתפה את עוקביה שהיא חוותה התקף חרדה והייתה רגע מלקחת קלונקס, אבל היא הצליחה להרגע, להסדיר נשימה ומסרה שהיא בסדר ושולחת אהבה לכולם. דנה רון מסרה למערכת TMI "פשוט תקשרו את הכלבים שלכם, תהיו בני אדם. זה הכל". מקווים שבמיוחד בתקופה הזו, אנשים יהיו בני אדם.