אחרי הביקורות הנוקבות שספגה דנית גרינברג על ניתוח האף שלה, גם דנה רון התייחסה לתגובות הפוגעניות ברשת, שהחזירו אותה עשור אחורה לאחת מהפרשות הזכורות ביותר ב"האח הגדול", פליטת הפה של יורם זק וההטרדה המינית שעברה רון בשידור מול כל המדינה. בפוסט ששיתפה רון, היא פתחה את הדברים בתגובות מרושעות שקיבלה חברתה ל"הישרדות", נאוה בוקר בעקבות הפרסום שלנו על הפרידה מבן זוגה וחשפה כי בוקר שאיבדה את בעלה באסון הכרמל בעת מילוי תפקידו לפני כעשור, קיבלה תגובות נבזות ברשת כמו: ״בעלה נשרף ועכשיו היא חוגגת".

כמו כן, חזרה רון עשור לאחור ודיברה באומץ בקול רועד ובדמעות בעיניים על הפרשה שטלטלה את חייה: ״זה זורק אותי עשר שנים אחורה, לפני עידן ה-Me Too, עוד כשהייתה לי תוכנית בוקר. כשאנחנו הנשים היינו בשר תותחים, דמנו היה הפקר. אשכרה שומעים בקול שעד היום זה מקום מאוד טראומטי ואני לא רוצה להציף אותו ולדבר עליו ורק אציין מאיפה אני באה".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

דנה רון (צילום: צילום מסך רשת 13)
דנה רון (צילום: צילום מסך רשת 13)

"מצאתי את עצמי במרכזה של אחת השערוריות הגדולות ביותר שידע עולם הטלוויזיה ואסיים לדבר על זה כי זה רק מכניס אותי להתקפי חרדה. עזבו, מה שאני עברתי, אבל זה לא מוריד כהוא זה ממה שאחרים עוברים. קצת זלגתי לא התכוונתי וכך יצא". למי ששכח רון כזכור תבעה את זכיינית קשת 12 לאחר פליטת הפה שאמר זק בשידור חי לרון מול כל המדינה, כשהייתה אז דיירת בבית "האח הגדול". "ערב טוב דנה, יש לך חצי דקה לפנות אל הצופים בבית ולשכנע אותם למה את זו שרוצה שאני אשחק לה עם ה*** בין ה***'", נאמר אז בשידור חי בערוץ "האח הגדול". בהסכם בין הצדדים קיבלה רון פיצויים בסך מיליון שקלים.

View this post on Instagram

A post shared by Dana Ron (@danaron7)