מגישת החדשות הבועטת ביותר שנראתה על המסך לאחרונה, אלמז מנגיסטו, הצליחה בשבוע שעבר להוציא מאיזון את השרה אורית סטרוק כשהעמידה אותה בשאלות קשות על התקציב הממשלתי, מה שגרם לסטרוק לאיים בשידור שלא תתראיין יותר אצל המגישה. מנגיסטו לא נבהלה ושלחה לסטרוק עקיצה באינסטגרם כשהעלתה את הקטע המדובר שהפך לויראלי וכתבה: "חזרתי עכשיו ארה״ב וחשבתי שאני זו שמנותקת". כעת, המגישה עושה זאת שוב.  

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אלמז מנגיסטו עוקצת את השרה אורית סטרוק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלמז מנגיסטו עוקצת את השרה אורית סטרוק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מגיסטו אירחה היום (שני) את האלוף במיל' וראש המלל לשעבר, עוזי דיין, בנושא המתווכות בעסקת החטופים המתדיינת בימים אלה, ותשובתו הצליחה לעצבן אותה עד כדי כך שהיא שאלה אותו האם הוא רוצה להחליף אותה בתפקידה. כתבת החדשות, פנתה לדיין ושאלה: "יש לארה"ב יכולת ללחוץ עמוק עמוק על קטאר שתלחץ על חמאס חו"ל שילחץ על חמאס הזרוע הצבאית, יחיא סינוואר. בסופו של דבר זה אפקט דומינו שכן יכול להביא לעסקה מסוימת , איך אתה רואה את זה?".

אלמז מנגיסטו עוקצת את עוזי דיין (צילום :צילום מסך אינסטגרם)

אלא שדיין לא אהב את השאלה והשיב לה: "אני תמיד עונה לשאלות. הפעם אני לא אוהב את השאלה בכלל" והוסיף: "מכיוון שזה לא הדבר העיקרי כרגע". מנגיסטו שאלה בחצי הומור, חצי כעס: "רוצה להחליף אותי?" ודיין השיב לה "לא". אולם, זה לא נגמר שם, כי מנגיסטו החליטה להעלות את הקטע המדובר לסטורי שלה ושלחה עקיצה לאלוף לשעבר כשכתבה: "רוצה להתחלף איתי?". 

אלמז מנגיסטו (צילום: צילום מסך מתוך חדשות 12)
אלמז מנגיסטו (צילום: צילום מסך מתוך חדשות 12)