בשבוע שעבר, הבאנו כאן ב-TMI את רשימת העיתונאים הכריזמטיים והנחשקים במדינה. לנוכח תקופת הלחימה הקשה, הפכו כתבי החדשות לסמלים לאומיים שנחשבים כבר לאורחים קבועים בסלון של כל בית בישראל. כעת, לאחר שחלקנו כבוד לתמיר סטיינמן, דני קושמרו, איתמר מינמר ועוד רבים וטובים ובדקנו מי מהם תפוס ועם מי יש לכן סיכוי, עכשיו מגיע תורן של בנות המין החזק. הנשים ששולטות בטלויזיה שלנו בשבועות האחרונים, שנמצאות בשטח ומסקרות הכל בצורה מקצועית, כריזמטית ומעוררת הערצה. אז קבלו את רשימת העיתונאיות הכריזמטיות והנחשקות של המלחמה (ואת הסטטוס הזוגי שלהן, אנחנו על זה אל תדאגו):

יונית לוי
יונית לוי בת ה-46 היא כמובן השם הכי בסיסי ברשימה, אבל ממש לא יכולנו לתת לה לחמוק מכאן. ככה זה כשאת מגישת החדשות המובילה בישראל ועושה את זה בכריזמה שצריך ללמד עליה בבתי הספר. לוי, הפכה בחודש האחרון גם היא למסבירה לאומית כשהיא מתראיינת לתקשורת הזרה וחושפת את האמת לעולם, תוך כדי הנחיית החדשות מדי ערב. אם בטעות בטעות לא חייתם על הפלנטה בעשור האחרון, נציין שהיא כמובן נשואה לעידו רוזנבלום ולזוג שלושה ילדים. 

יונית לוי (צילום: צילום מסך: קשת 12)
יונית לוי (צילום: צילום מסך: קשת 12)

הילה קורח
הילה קורח בת ה-39 , גם היא משמשת על תקן מגישת המהדורה המרכזית של חדשות 13 ובחודש האחרון מבלה המון שעות מחוץ לאולפן כשהיא בשטח, מראיינת ומסקרת את הלחימה. ברגע אחד כואב, נשברה מגישת החדשות בשידור חי במהלך סיקור של אחד הנעדרים. קורח נשואה לדרור שלפמן ולזוג שלושה ילדים. 

הילה קורח (צילום: עדי אורני)
הילה קורח (צילום: עדי אורני)

מגי טביבי
מגי טביבי בת ה-28 היא אולי הפתעת הרשימה, כי בכל זאת לא בכל יום מוצאים מגישת חדשות שהחלה את דרכה בבית "האח הגדול". טביבי, שרק לפני מספר שנים הוגדרה כפליטת ריאליטי, משמשת כיום כמגישה הראשית של מהדרות החדשות בערוץ 14 ובימי הלחימה הקשים, נמצאת על המסכים מסביב לשעון. העיתונאית הכוכבת היא לגמרי רווקה ומתגוררת כיום בתל אביב. 

מגי טביבי (צילום: ערוץ 14)
מגי טביבי (צילום: ערוץ 14)

אדוה דדון
אדוה דדון בת ה-35, הפכה בחודש האחרון לאחד מסמלי המלחמה על המסך של כל בית בישראל כשמהרגע הראשון, נכנסה הכתבת לזירת הקרב ברעים וחיפשה אחר נעדרים. מאז, היא נמצאת בלב האירועים מדי יום ומסקרת אותם בצורה המקצועית ביותר בזמן שבן זוגה פצוע בבתי החולים. דדון נמצאת בזוגיות עם השחקן ידין גלמן ולה בת מנישואיה הקודמים עם גלעד שלמור

אדוה דדון (צילום: רפי דלויה)
אדוה דדון (צילום: רפי דלויה)

יונה לייבזון
יונה לייבזון בת ה-34 לגמרי תופסת מקום של כבוד ברשימה הזו. לייבזון היא שליחת חברת החדשות של ערוץ 12 לארצות הברית ומתגוררת בשנים האחרונות בניו יורק יחד עם בעלה רועי הררי ובנם הקטן עמנואל. בחודש האחרון נלחמת העיתונאית באנטישמיות הגוהה ומדבררת את ישראל בכל מקום עם סרטוני הסברה רהוטים וחדים. 

חן זנדר
כתבת התחבורה של חדשות 13, חן זנדר, עלתה בשבועות האחרונים לכותרות בנסיבות מצערות כשאיבדה את אחותה הקטנה נועה בטבח ברעים, וריגשה מדינה שלמה כשחזרה לשדר למרות האבל הכבד. זנדר, אחת העיתונאיות הבולטות והחדות של הערוץ והחיוך שלה הוא אחד שיגרום לך לחייך בחזרה גם אם לא התכוונת. זנדר נשואה לתומר מימון והשניים מתגוררים בתל אביב.

אלמז מנגיסטו
אלמז מנגיסטו בת ה-30, מגישה את המהדורה הראשונה בחדשות 12 כשהיא תמיד עושה את זה באסרטיביות ומקצוענות חסרת פשרות. גם מנגיסטו כמו שאר הנשים מעליה ברשימה יצא לשטח עם מיקרופון בניסיון להרים את המורל הלאומי כשהיא מבקרת חיילים ומסקרת את בסיסי צה"ל ואת רוח הקרב בהתאם לתקופה. נכון לכתיבת שורות אלו, הכתבת הנחשקת לגמרי רווקה.

אלמז מנגיסטו (צילום: צילום מסך מתוך חדשות 12)
אלמז מנגיסטו (צילום: צילום מסך מתוך חדשות 12)

יולן כהן
יולן כהן בת ה-33 משמשת ככתבת הבריאות והתיירות של ערוץ 12, ובימים כתיקונם רגילה לדווח על עליות מחירים של חברות אופנה או חופשות שהפכו לסיוט, אולם גם היא מצאה את עצמה בשבועות האחרונים במרכז הלחימה כשהיא מדווחת מהשטח, מבתי החולים כשהיא מראיינת הורים מודאגים לילדים נעדרים ומבסיסי צה"ל בתמיכה בחיילים שיוצאים לקרב. כהן נשואה לאיש העסקים שי בן מאור והשניים מתגוררים בתל אביב.