יועצת ראש הממשלה לבעלי חיים וזוכת "האח הגדול", טל גלבוע, נדהמה לקרוא התכתבות עליה בקבוצת וואטסאפ הנקראת ״חברים שפויים״, שנפתחה על ידי השחקנית אורנה בנאי, ובה חברים כ-300 אנשים. בהתכתבות שהגיעה לידי גלבוע, הוצע על ידי חברי הקבוצה לשלוח את יוצאת "האח הגדול" בדימוס לשבי חמאס, שם נמצא אחיינה גיא גלבוע-דלאל כבר 80 יום.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

״לתת להם את טל גלבוע אם צריך״, כך נכתב בקבוצה. על זה השיבה אורנה בנאי בהומור: ״קשה לי להאמין שהם ירצו אותה״. ״נגיד להם שהיא אורית סטרוק״, כתב חבר אחר בקבוצה. גלבוע שיתפה את ההתכתבות ברשתות החברתיות והוסיפה: ״קבוצת וואטסאפ 'החברים השפויים', חברים בה אורנה בנאי ועוד״.

כמו כן, שיתפה את תגובתה של בנאי, אחרי שגלבוע שלחה לה הודעה רועדת מעצבים: ״זה נורא מה שקרה לך ולעוד אלפי אנשים במדינה הזו אבל אין קשר לכך שאת ביביסטית בזויה. בהכל אשם המלך המשיח שאת סוגדת לו. ציר הרשע״. גלבוע חשפה את ההתכתבות גם בטוויטר וצייצה את הדברים הבאים: ״יש קבוצת ווטסאפ שנקראת ‏"חברים שפויים" חברים בה אורנה בנאי ועוד כמה שפויים. ‏אחד שם מציע להפסיק את הלחימה: "על הזין שלי החמאס ועזה - חטופים עכשיו", ומציע למסור אותי לחמאס. אורנה בנאי מקבוצת "החברים השפויים" גם היא מתקשה להאמין שהם ירצו אותי. ‏איזה עצוב האנשים האלו. ‏אני פה להזכיר שדווקא החמאס סבבה עם בני משפחת גלבוע, גיא שלנו חטוף כבר 80 ימים. ‏אני רועדת מעצבים, על מה אנשים מתבדחים כשיש פה משפחות ששערי הגיהינום בלעו אותם מה-7 באוקטובר״. 

אורנה בנאי מסרה בתגובה ל-TMI: ״אני רק מבקשת עבור העם שלנו מוכה הטראומה, מוכה היגון, להתאושש מהאסון הנורא שפקד אותנו. הלב של כולנו קרוע לגזרים ממותם של החיילים, מהנרצחים ומהחטופים שעדיין נמצאים בשבי. לא מעניין אותי כרגע כלום מלבד שלומם של החיילים ושל החטופים".