הזמר אביהו פנחסוב עלה לכותרות בתחילת החודש כשקיבל צו מניעה מלהופיע בבסיסי צה"ל, כמו אמנים רבים אחרים שעושים זאת כעת בתקופת המלחמה. פנחסוב הפך לויראלי בתחילת המלחמה כשפורסמו סרטונים שלו מופיע בפני חיילים עם תחתונים כשהוא על שופל וברקע חיילים משחקים בנשקיהם. האירוע הזה לא עמד בכללי הצבא ולא כלל מסרים ממלכתיים מלכדים ומאחדים על פי פקודות צה"ל. בהמשך, העלה פנחסוב סרטון בו סיפר כי נפתחה לכבודו עצומה להשבתו לבסיסי צה"ל: "יש התקדמות לכל החיילים שפונים אליי להופעות ויודעים שאני עכשיו מוקצה, אז הרימו עכשיו עצומה לכבודי. לא מגיע לי כל הטוב הזה, אז עכשיו אנחנו עושים את כל מה שצריך כדי לטפל בהכל ולקדם להגיע אליכם.. אני מצדי מבטיח להתפרש ולהיכנס עם שורטס ובלי תחתונים".

כעת מגיעה הבשורה המיוחלת לפיה הזמר האהוב על החיילים, יחזור להופיע בבסיסי צה"ל. בסרטון שעלה, נראה הכוכב כשהוא מקבל שיחת טלפון במהלך טיפול פנים. בשיחה, נשמע פנחסוב כשהוא אומר לצד השני: "אני יכול לחזור? איזה כיף לי. אז אני מתארגן ויוצא לדרך. וסליחה על מה שהיה", כשהוא מתכוון כמובן לתקרית התחתונים, אותה שיתף שוב וצחק על הסיטואציה. על הסרטון כתב הזמר: "היייייידה יש אישור לחזור להופיע בבסיסים. שלחו לי זריז. אני בדרך לפלט לכם תתחת". 

חשוב לציין שפנחסוב פעל רבות כדי לבטל את האיסור של צה"ל על נוכחותו בבסיסיו. הוא אף העלה סרטון לרשתות בו פנה באופן ישיר לחיילים ואמר: "אני רוצה לבקש סליחה מכל החיילים ששולחים לנו בקשות יום יום. אנחנו בשבועיים האחרונים מנסים לעשות כל מה שאפשר כדי להגיע אליכם, אבל מסתבר שהצבא הוציא צו איסור נגדי להיכנס ולהופיע מול חיילים. הצבא לא מאשר אותי גם בבסיסי כינוס וגם בבסיסים".