‏חוץ מלהצחיק אותנו מסתבר שלאלי פיניש יש נשמה גדולה. אחרי שגילינו שגרושתו בזוגיות חדשה עם נועם טור, פיניש לא מפסיק לתת מעצמו. הקומיקאי החליט לעשות מעשה לאחר שצפה בחייל ליאור מושייב זועק בכנסת בדמעות שבזמן שהוא נלחם בעזה. העסק של מושייב קרס ואין לו דרך לשלם על סימילאק לילדים. השחקן השיג את הנייד של ליאור, ופנה אליו במטרה לסייע, החייל הודה לו והסביר כי העסק כבר קרס והם במכירת מלאי סופי, אבל ישמח אם פיניש יפרסם שתי יחידות אירוח שלהם בבאר שבע. ‏

ליאור מושייב (צילום: צילום מסך מערוץ הכנסת)
ליאור מושייב (צילום: צילום מסך מערוץ הכנסת)

פיניש לא היסס ושיתף את השיחה ביניהם ברשתות וכתב: "‏החיילים שלנו אמורים לכתת רגליים ‏עייפות עד למשכן הכנסת ‏כדי לזעוק בבושה לעזרה כלכלית? ‏הם אמורים לחזור הביתה ‏למדינה עם ממשלה שדואגת להם, אמורים לנוח רגע מהבוץ ‏העזתי ולהתחבק עם משפחותיהם. ‏ליאור אנחנו מתנצלים בשם ממשלת ישראל, ‏אנחנו נעזור לכם עד שהממשלה תתעורר״. ‏כמו כן שיתף פיניש את מספר הטלפון של ליאור לפניות עבור בית האירוח. 

View this post on Instagram

A post shared by Eli Finish (@elifinish)

כזכור, גם הדוגמנית בר רפאלי יצאה לעזרתו של מושייב. רפאלי שיתפה בסטורי את הסרטון של החייל וכתבה: ״אני רואה את הסרטון של ליאור בריפיט. אם למישהו יש קשר לליאור או לאשתו, אשמח שתשלחו לי. עצוב שזה סיפורם של כל כך הרבה חיילי מילואים, שהשאירו בית שלם מאחור, משפחה, עסק חיים שלמים, ויצאו להגן עלינו״.