השנה האזרחית החדשה, מביאה איתה בשורות טובות, כך אנחנו מקווים לפחות, והזמרת מאיה בוסקילה קיבלה הצעת נישואים מבן זוגה בשנה וחצי האחרונות שאולי שלוים הצעיר ממנה ב-18 שנה. מי אמר שיש משמעות לפער הגילים?

שאולי ובוסקילה חגגו הלילה את כניסת השנה האזרחית החדשה, ובדיוק בחצות, הופתעה לקבל טבעת אירוסים והצעת נישואים מרגשת מבן זוגה. היא כמובן התרגשה עד מאוד ואמרה מיד איי דו. עוד לא ברור אם בוסקילה תצעד שוב בשביל חופה, כי כבר הכריזה לא פעם בעבר, שהיא עם חתונות סיימה. כזכור הזמרת כבר צעדה פעמיים בחייה בשביל חופה. לפני שלוש שנים, התגרשה מבעלה עוזי אזולאי, אחרי שנה של נישואים, ובשנת 2013 התגרשה מבעלה הראשון מתן כהן ולשניים ילד משותף, לני. אלו יהיו הנישואים השלישיים של הזמרת המצליחה.

רק בשבוע שעבר, התראיינה בוסקילה ל-TMI וחשפה את התחושות שלה במלחמה ואיך בן זוגה מתפקד בסיטואציה: "לקחתי את המלחמה הזאת מאוד קשה. בשבועיים הראשונים הייתי דיי זומבי, מזל שבן הזוג השתלט על הבית, כי אני הייתי בוכה, במיטה ועם כדורי הרגעה. החרדות חזרו ביג טיים. אתה מסתכל בבית ומדמיין איפה תתחבא אם יקרה משהו".

מאיה בוסקילה בראיון חשוף ל-TMI (צילום: צילום מסך מתוך הסרט)
מאיה בוסקילה בראיון חשוף ל-TMI (צילום: צילום מסך מתוך הסרט)

עוד דיברה בוסקילה, על להיט המלחמה הוויראלי שלה, "עם ישראל חי": "כתבתי את 'עם ישראל חי' לחיילים. זה התחיל מהחיילים. הופעתי בבסיס בדרום והיו מלא חיילים ובקטע משיר שלי 'עם ישראל חי' וזה הפך לוויראלי בטיקטוק, בקטע של דאחקה. מגי אזרזר צחקה על זה. נכנסו להקליט ואחרי 10 דקות יצאנו עם שיר". כעת כאמור, מגיעות בשורות טובות והכוכבת מאורסת לבן זוגה באופן רשמי. שיהיה רק במזל טוב.

מאיה בוסקילה והבויפרנד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיה בוסקילה והבויפרנד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)