שיר אלמליח ומיקי לוין בשיחה עם הפסיכולוג גלעד הורוביץ (צילום: מעריב)

גלעד הורוביץ, הפסיכולוג של ״חתונה ממבט ראשון״, הגיע לשיחה עם שיר אלימלח ומיקי לוין. ד״ר הורוביץ הוא פסיכולוג קליני, מתמחה לטיפול קבוצתי ועשה לא מעט רעש בעונה האחרונה של הריאליטי הפופולארי. על ההתחלה מתוודה אלמליח ואומרת: ״אני מאוד אוהבת לצפות ב-"חתונה ממבט ראשון", זה גורם לי לראות דינמקות בין זוגות. העצות שאתם נותנים להם, זה גורם לי להסתכל מהצד על איך שאני מתנהגת בזוגיות ואני באמת מיישמת את זה״. הורוביץ עונה: ״זאת באמת המטרה העיקרית״.

הפסיכולוג גלעד הורוביץ בשיחה עם שיר ומיקי (צילום: מעריב)
הפסיכולוג גלעד הורוביץ בשיחה עם שיר ומיקי (צילום: מעריב)

הדוגמנית ממשיכה ולוקחת אותנו למחוזות שכולנו יכולים להזדהות איתם: ״יש אנשים שכשמצלמים אותם, הם לא שמים לב שיש מצלמה, ואז כשהם רואים את זה, הם נחרדים מזה״. לוין מוסיפה ואומרת: ״רוב האנשים שרואים את עצמם, קשה להם מאוד. רוב האנשים הם נורא ביקורתיים״, ומיד אחר כך מפנה את השאלה להורוביץ: ״אתה כשאתה צופה בעצמך בחתונמי יש לך ביקורת כלפי עצמך?״. הורוביץ עונה: ״לקח לי זמן, אבל מה שעוזר לי זה הכובע המקצועי. מאוד מקל עליי. אני עושה את העבודה שלי, אז הביקורת שלי הולכת לכיוונים האלה״. 

השלושה ממשיכים בשיחה רגישה ועמוקה על העונה האחרונה של ״חתונה ממבט ראשון״ ודנים בשאלה החשובה: למה זוגות מחליטים בעקבות המלחמה או להיפרד, או להתחתן? מדוע ההחלטות הן כל כך קיצוניות? הד״ר עונה: ״המלחמה לוקחת אותנו למקומות רגרסיביים, במלחמה אנחנו חוזרים מאוד מהר לגבר, אישה, שחור ולבן. נשים חוזרות להיות כלי משחק בידיהם של גברים שנלחמים״. וממשיך: ״משהו במלחמה מחזיר אותנו מאוד אחורה בחוויה של גבריות ונשיות, וזה נכנס גם לתוך היחסים״. 

גלעד הורוביץ', פסיכולוג ''חתונה ממבט ראשון'' (צילום: ערן לוי)
גלעד הורוביץ', פסיכולוג ''חתונה ממבט ראשון'' (צילום: ערן לוי)

בהמשך השיחה, הד״ר מתוודה: ״גם אני מקנא כשאשתי הולכת לעבוד״ ומותיר את מיקי ושיר נורא מופתעות. אולם, הד״ר מסביר: ״אני חושב שזה דבר טבעי והגיוני. השאלה אם זה מוכל בתוך הקשר ומדובר, או שזה משהו שאני אומר לאשתי: ׳לא את לא הולכת לעבוד׳. קנאה זה דבר מולד, כשאנחנו גדלים אנחנו לומדים להרגיש, שגם אם משהו שלנו, אנחנו יכולים לשתף ולחלוק אותו עם העולם. מתי זה נהיה אובססיבי? כשאני לא יכול לשלוט בתחושה כשמשהו שהוא שלי מתחלק עם העולם״. ״ואיך מטפלים בכזה דבר?״, שואלת מיקי ושיר עונה: ״אין מה לטפל, זה ישר לעזוב״. אבל הד״ר חושב אחרת. האזינו לפודקאסט המלא עכשיו. 

שיר אלמליח ומיקי לוין (צילום: נועם גולדשטיין)
שיר אלמליח ומיקי לוין (צילום: נועם גולדשטיין)