הקומיקאית אורנה בנאי חזרה בסוף השבוע האחרון לדמות המיתולוגית שלה, לימור, והעלתה סרטון הסברה הומוריסטי עם ביקורת נוקבת לראש הממשלה בנימין נתניהו, אותו היא מבקרת בשנים האחרונות. רבים אהבו את ההומור והתחברו למסרים, בעוד אחרים זעמו שזה לא הזמן המתאים לפוליטיקה וביקורת בשעת מלחמה, היו גם את מצביעי נתניהו שהציפו אותה בתגובות קשות ואיחלו לה תחלואים שונים. 

אורנה בנאי (צילום: רפי דלויה)
אורנה בנאי (צילום: רפי דלויה)

בין התגובות שמשכו את תשומת ליבה של בנאי, היה של אחד העוקבים שאיחלו לה דום לב. כיאה לבנאי, במקום להיעלב, היא בחרה להגיב בהומור ולצלם סרטון נוסף בעזרת דמותה של לימור, לא לפני שכתבה את הדברים הבאים: ״מאוד התרגשתי לקרוא את התגובות שלכם על סרטון ההסברה של חברתי הטובה לימור. נהניתי גם מהאיחולים הלבביים של חלק מכם, לאחל לי דום לב, זה גם איחול לבבי״, כתבה והוסיפה: ״ואני שמחה לבשר שלאור בקשת הקהל, לימור תעלה סרטון הסברה חדש של עמותת מחד״ל, בלי נדר״ .  

אורנה בנאי מגיבה למילים הקשות שספגה בדמותה של לימור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אורנה בנאי מגיבה למילים הקשות שספגה בדמותה של לימור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בסרטון ההסברה שהעלתה והתחיל הכל, אמרה בנאי בין היתר שיהיו על נתניהו שמות שינציחו את זכרונו: "שמפניהו", "סיגריהו", "מעשיהו" ועוד. חלק גדול מהעוקבים כאמור, לא אהבו את המערכון וכתבו לה ביקורת קשה: "דוחה ממש, אין מילים. לא רק שלא מצחיק גם לא במקום עכשיו. מרגישים את השנאה שלך מבעבעת ועולה. לא התגעגענו אליך לימור, ממש לא". אחרת כתבה: ״מצטערת אחרי מה שאמרת, אין לי מה לשמוע, לראות, להעריץ דמות כמוך, הסרתי עוקב".  

אורנה בנאי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אורנה בנאי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)