מגישת מהדורת חדשות 12, יונית לוי, חזרה אתמול לשדר באולפן כדי להיפרד סופית משנת 2023 הארורה ולפתוח את השנה האזרחית החדשה בתקווה שתהיה טובה יותר. כזכור, המגישה חזרה אחרי שבועיים בהם נעדרה מהמסך, לאחר שנפלה ברחוב, נפצעה ושברה את הכתף. נראה כי המגישה לא מבזבזת אף רגע וחוזרת במהרה לשידור ולהגשת המהדורה המרכזית. יש כאלה שפספסו, אבל חדי העין שמו לב לדבר העיקרי במהדורה.

יונית לוי עם סד על ידה (צילום: צילום מסך חדשות 12)
יונית לוי עם סד על ידה (צילום: צילום מסך חדשות 12)

גם אנחנו כמעט ופיספסנו, אבל אחרי בהייה ארוכה - הצלחנו לשים לב. מגישת החדשות שידרה את כל המהדורה כשהיא נתמכת בסד שאוחז את כתפה השבורה. היינו מצפים מלוי שתבחר לעלות על בלייזר לבן וחגיגי לרגל כניסת השנה החדשה, אבל רק הצופים שעקבו מקרוב, הבחינו שהיא חבשה סד שחור, שנבלע היטב בצבע הבלייזר השחור שהיא לבשה. 

יונית לוי (צילום: צילום מסך מתוך ''החדשות'')
יונית לוי (צילום: צילום מסך מתוך ''החדשות'')

כזכור, הפציעה של יונית ערערה את כולנו, כי הגיעה בזמן הכי קשה. אלה ימים בהם שידורי החדשות רצים 24 שעות ביממה, ומדובר בתוכן הכי חשוב ומרכזי במסך של כולנו. שלושה חודשים בהם כולנו, כלל המדינה, דבוקה אל המסך ומתעדכנת ללא הפסקה במה שמתרחש במלחמה הקשה בעזה. גם לוי, שמגישה כבר 20 שנים בערוץ 12, העבירה את רוב הזמן שלה בחודשים האחרונים באולפני החדשות וכעת בעקבות פציעתה נאלצה לבלות בביתה כשבועיים. החזרה המהירה למסך רק מוכיחה לנו כמה העבודה שלה חשובה עבורה, ועבור כולנו. החלמה מהירה יונית. 

יונית לוי (צילום: אבשלום ששוני)
יונית לוי (צילום: אבשלום ששוני)