לאייטם הבא כדאי ורצוי שתשבו נוח ותחזיקו חזק. בחודשים האחרונים סיימון לבייב נעלם לגמרי מהרדאר ומהרשתות החברתיות, אם תהיתם לאן ״נוכל הטינדר״ נעלם, אז לאחרונה הוא עזב את ישראל ושוהה בחודשים האחרונים מעבר לים. אלא שהמדור גילה שבשקט בשקט, הרחק מאור הזרקורים הוא עובד בימים אלה על פיתוח אפליקציה חדשה, (זה הרגע להחזיק חזק) - אפליקציית הכרויות משלו . כן, כן, מה ששמעתם, נוכל הטינדר שהכיר נשים דרך אפליקציית הכרויות ולטענתן הונה אותן, ישיק בימים הקרובים אפליקציית הכרויות חדשה שתקרא ״safe love". עוד נודע לtmi כי עבור המיזם החדש הצליח לבייב לגייס 45 מיליון דולר ממשקיעים מעבר לים. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

סיימון לבייב (צילום: פרטי)
סיימון לבייב (צילום: פרטי)

אחרי שלמד בעצמו איך להתל בנשים באפליקציית הטינדר, באפליקציה החדשה שיקים לבייב, הוא שואג לביטחון המשתמשים שיצטרכו להזדהות עם תעודת זהות ותמונת סלפי על מנת למנוע פרופילים מזויפים, הונאות, והטרדות. כמו כן, פיתח לבייב לחצן מצוקה במידה והדייט יזרום לכיוונים לא טובים, שישלח מיקום לרשויות והטלפון אף יקליט אודיו ווידיאו. עוד מהפיתוחים החדשים באפליקציה, לא תהיה אפשרות להעלות תמונות עם פילטרים, ולא תצטרכו יותר להחליק ימינה ושמאלה, אלא יעלו חמש תמונות של נשים וגברים שהמשתמשים אוהבים, והאלגוריתם ימצא להם על פי טעמם האישי. נראה שהכותרות על האפליקציה החדשה יכבשו את מדורי הבידור בעולם, כי נוכל הטינדר משיק אפליקציית הכרויות.

סיימון לבייב (צילום: פרטי)
סיימון לבייב (צילום: פרטי)

בחודש מאי 2023, חשפנו כאן לראשונה כי לבייב הפך לאב בפעם השניה בחייו, כשנולד לו בן באוסלו שבנורבגיה. האמא היא דוגמנית העונה לשם טוני, עמה יצא לבייב בשנת 2022. מלבד זאת, יש ללבייב גם ילדה בת שבע בשם שרה המתגוררת עם אמה בפינלנד.