הזמר אביהו פנחסוב קיבל צו מניעה מלהופיע מול חיילי צה"ל בימי המלחמה, כי לטענת דובר צה"ל הופעותיו לא עמדו במסרים וכללי הצבא, לאחר שכזכור רקד הזמר בתחתונים וגרם בהופעתו להשעיה של חיילים. אלא שבשבוע שעבר בישר פנחסוב למעריציו כי הוא קיבל אישור לחזור להופיע בבסיסי צה"ל, והבטיח שהוא למד מהטעויות והפעם הוא יופיע עם בגדים, ויעמוד בהוראות צה"ל, האומנם? 

אביהו פנחסוב (צילום: זוהר שיטרית)
אביהו פנחסוב (צילום: זוהר שיטרית)

אתמול (ראשון), חזר פנחסוב להופיע מול חיילי פלוגה כשהוא הגיע למקום עם האמר קרבי. הפעם, הוא אף הגדיל לעשות ולבש בגדים שנראו דומים מאוד למדי צה"ל, אבל אם חשבתם שהמדים נשארו עליו, תחשבו שוב. פנחסוב כידוע, התחייב שלא יופיע בצורה פרובוקטיבית במסגרת צה"ל, לאחר שבסרטונים שהפכו ויראליים, נראה הזמר כשהוא עם מופיע עם תחתונים. ובכן, הפעם הכוכב אכן נשאר עם תחתונים וגם עם מכנסיים, אבל החליט לוותר על כל מה שקשור לפלג הגוף העליון וזרק את חולצתו לעבר הקהל, כשהוא מציג את גופו לראווה ומזנק לידיהם של החיילים. 

אביהו פנחסוב בהופעה חדשה מול חיילי צה"ל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

התקרית הזו מגיעה לאחר שפנחסוב עשה כל שביכולתו על מנת לבטל את האיסור של צה"ל נגדו. בסרטון שהעלה לפני מספר שבועות לרשתות החברתיות, אמר: "אני רוצה לבקש סליחה מכל החיילים ששולחים לנו בקשות יום יום. אנחנו בשבועיים האחרונים מנסים לעשות כל מה שאפשר כדי להגיע אליכם, אבל מסתבר שהצבא הוציא צו איסור נגדי להיכנס ולהופיע מול חיילים. הצבא לא מאשר אותי גם בבסיסי כינוס וגם בבסיסים".

אז האם הוא ככה הוא עומד בהוראות צה"ל והאם הוא יורחק בשנית?

תגובת דובר צה"ל: "בעקבות תחקיר שבוצע בנושא, חודדו הנהלים והוחלט לאשר לאמן לחזור להופיע בבסיסי צה״ל. ההופעה המדוברת אושרה ועמדה בנהלים שהוגדרו".