אדל בספלוב מככבת בכותרות לאחרונה בעקבות הקלטות שלה מבקשת להוציא ילד ערבי מגן הילדים של ילדיה, אלא שהפעם מדובאר בנושא אישי כשהכוכבת משתפת תקרית רפואית שקרתה לה. רוב התאונות מתרחשות בבית, זה לא רק ביטוי, כי בקבוק סודה נפל על אצבעות רגלה של בספלוב, וחצה את האצבע השלישית בכף רגלה של האושיה לשניים. 

אדל בספלוב (צילום: ניר פקין)
אדל בספלוב (צילום: ניר פקין)

"נפל עלי בקבוק סודה ופשוט חצה את האצבע ל-2. הלכה העין", כתבה בספלוב שבטוחה שמישהו עושה לה עין הרע. אחרי שראתה כי היא סובלת מכאבים ולא מצליחה לטפל באצבע בביתה, הגיעה האושיה למוקד חירום לחבוש את האצבע, והופתעה לגלות את המספר שקיבלה בתור לרופא. "הלכתי למוקד לחבוש את האצבע ונחשו איזה מספר היה בתור שלי?", סיפרה וצירפה את הפתק בו כתוב המספר 55 תחת הכיתוב: "ושמישהו יגיד לי שזה לא עין".

אדל בספלוב משתפת על הפציעה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אדל בספלוב משתפת על הפציעה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אין לנו מושג אם מדובר בעין או לא, אולם אין ספק שהכוכבת מתמודדת עם סערות תקשורתיות וביקורות בחודש האחרון. כאמור, הקלטה של בספלוב מקבוצת ההורים בגן של ילדיה דלפה לתקשורת, ובה נשמעת הכוכבת כשהיא אומרת שהיא לא מוכנה שבגן יהיה ילד ערבי. בהמשך הגיבה כשאמרה: "אני מעדיפה להגיב כאן בפלטפורמה שלי ולא דרך עיתונאים ותקשורת, אני מופצצת בהודעות, אני קצת כעוסה ואני אגיד למה. ‏קודם כל הודעה שאני שולחת בקבוצה של גן זו בושה שלא הייתה ‏שמישהו מנסה לפגוע ולהעביר הודעה כזאת, אני רוסייה ויהודייה אין לי שום דבר נגד ערביי ישראל. אני זוכרת שאפילו במלחמה אני הייתי היחידה שהגנה ואמרה שאסור לפילוג הזה, אבל כולנו מבחינתי אותו דבר במדינה".

עשו עליה העין? המספר שקיבלה בספלוב במוקד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עשו עליה העין? המספר שקיבלה בספלוב במוקד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)