האם תם העידן של צמד שדרני הרדיו קותי סבג ומאיה בצלאל, שפותחים לנו את היום בתוכנית הרדיו המשותפת שלהם ברדיו לב המדינה? רגע לפני כניסת השנה האזרחית החדשה, הפכה בצלאל לאמא בפעם השלישית בחייה לבן זכר, ויצאה כאמור לחופשת לידה של שלושה חודשים. החצי השני שלה - קותי סבג אמור היה להמשיך לשדר מדי בוקר את תוכנית הרדיו המשותפת שלהם, עם מחליפה שתכנס לנעליה של בצלאל. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אלא של-TMI נודע בבלעדיות כי ביום ראשון האחרון אירע פיצוץ בתחנת הרדיו, מה שגרם לסבג לשבור את הכלים ולסרב לשדר את התוכנית. 
במקום תוכניתם של סבג ובצלאל, שידרו בימים האחרונים תוכנית חלופית של ארי שמאי.  

אחרי הפרידה: מצאנו עבור אופירה את המחליף לברקו

מאיה בצלאל (צילום: אור גפן)
מאיה בצלאל (צילום: אור גפן)


אז מה באמת קרה שם? בראשון בבוקר הגיע סבג לרדיו עם טיטי איינאו כדי שתשדר במקומה של בצלאל, אלא שמנהלי הרדיו הזמינו את עדי ששון כמחליפה. עימות נוצר בין סבג לרדיו לב המדינה, מה שגרם לו לעזוב את המקום מבלי לשדר את התוכנית ומאז יום ראשון ועד היום לא הגיע לשדר את תוכניתם. טרם ברור מה יעלה בגורל תוכניתם של השניים, אלא שמקורות יודעי דבר סיפרו ל-TMI שברדיו לב המדינה כבר החלו בחיפושים לשדרן מחליף במקומו של סבג.

קותי סבג בחר שלא להגיב עד לעת פרסום הכתבה.
מאיה בצלאל מסרה מבית החולים שהיא בחופשת לידה.
תגובת רדיו לב המדינה: "אי הבנה מצערת. התכנית של מאיה וקותי יצאה לחופשה ל-3 חודשים בעקבות הלידה של מאיה. קותי העדיף להפסיק לשדר ולחזור יחד עם מאיה לאחר חופשת הלידה. חוסר ההבנה נבעה משיקול דעת מוטעה וחוסר תיאום".

קותי סבג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קותי סבג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כזכור, בסוף השבוע האחרון התפוצץ ברעש גדול הריב הסוער של צמד המגישי המצליח אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'. במהלך המלחמה ברקוביץ' סירב לשדר במסגרת זמן אחרת ואילו אסייג שידרה עם מגישות אחרות ביניהן מעיין אדם ועדי אשכנזי. הסכסוך בין השניים החריף וברקוביץ' הודיע לקשת שיפסיק את הסכם העסקתו בערוץ ואת תוכניות הרדיו שמגיש מזה שנים יחד עם אסייג. ברקוביץ' עבר למתחרה רשת 13, שם ככל הנראה יגיש תוכנית בפריים טיים. 

אופירה אסייג, אייל ברקוביץ' (צילום: רפי דלויה)
אופירה אסייג, אייל ברקוביץ' (צילום: רפי דלויה)