בסוף השבוע שעבר תעשיית התקשורת סערה עם פרידתם של המגישה אופירה אסייג ומי שהגיש איתה לאורך השנים ברדיו ובתכניתם המשותפת בקשת 12, אייל ברקוביץ'. היחסים בין המנחים עלו על שרטון ומאז תחילת המלחמה לא הגישו אף תכנית יחד. הסכסוך בין השניים כל כך החמיר שברקוביץ' הודיע לערוץ קשת 12 ‏כי הוא מסיים את חוזה ההתקשרות שלו איתם ולא ימשיך להגיש לצד אסייג את תכניתם המשודרת בימי שישי. כמו כן, הודיע ברקו על סיום הגשת תכנית הרדיו שלו עם אסייג ברדיו 102FM.

אייל ברקוביץ', אופירה אסייג (צילום: אילוסטרציה)
אייל ברקוביץ', אופירה אסייג (צילום: אילוסטרציה)

מאז נודע שברקוביץ' לא נשאר בידיים ריקות ועבר לערוץ המתחרה רשת 13 ויגיש, נכון לזמן זה, תוכנית לבדו, ככל הנראה בפריים טיים. המהלך המפתיע יגדיל את חשבון הבנק ברקוביץ' באחת המשכורות הגבוהות בעולם התקשורת, כשיקבל כ-200,000 ש"ח בחודש שיתבססו על 150,000 ש"ח משכורת קבועה ועוד תוספות מסביב שעתידות לחצות את רף ה-200,000 ש"ח, כך על פי פרסום של ynet. 

אסייג שלא לקחה קשה, כך לפחות כלפי חוץ, את הפרידה ממי שהנחה איתה ב-15 שנים האחרונות, ממשיכה לשדר עסקים כרגיל. יממה אחרי הדיווחים על הפרידה, שידרה אסייג עסקים כרגיל וביום שישי ערכה בביתה את טרנד הטיקטוק הנודע של מסיבת צבעים להעלאת המורל עם חברותיה הטובות ביותר. כעת שבה לשידוריה ברדיו 102FM ונחשף המחליף שישדר לצידה. מי שכבר עשה זאת מספר פעמים בעבר כשהחליף את ברקוביץ', הכדורגלן המצליח בדימוס איציק זוהר, מחליף אותו בשידור הנוכחי וככל הנראה גם בשידורים הבאים. אנחנו אוהבים את המאץ' החדש.

איציק זוהר (צילום: אור גפן)
איציק זוהר (צילום: אור גפן)