מה לא נכתב על דני קושמרו בשלושה חודשים האחרונים? מגיש החדשות שכבר שנים מלווה אותנו על המסכים מדי ערב, הפך ברגע אחד מעיתונאי מוערך למנהיג של מדינה שלמה, כשהוא משדר בקור רוח ורגישות יוצאת דופן שגרמו אפילו לטיקטוק לאבד עשתונות ולהכריז שקושמרו הוא האבא של כולנו. מלבד החדשות, הפך קושמרו לכוכב רשת בזכות אמירות יוצאות דופן, ביניהן איחול ה"מזל טוב" לראש החמאס, יחיא סינוואר, והאמירה שלו ששברה את הרשת, בה במהלך תיעוד של בכירי החמאס מתפללים במסגד, אמר המגיש שצריך לחסל את כולם, "כולל השמנמן מימין".

דני קושמרו באולפן שישי (צילום: חדשות 12)
דני קושמרו באולפן שישי (צילום: חדשות 12)

השמנמן מימין כך נראה, עשה קאמבק בגדול. טוב, קאמבק היא לא בטוח המילה הנכונה, תלוי איך מסתכלים על זה. בכיר החמאס סאלח אל-עארורי חוסל אתמול (שלישי) בביירות והידיעות ברשת סערו על כך שמספר 2 של ארגון הטרור לא נמצא בן החיים יותר. בין המגיבים לסיטואציה, היה גם קושמרו עצמו שהעלה סטורי עוקץ במיוחד בו כתב: "השמנמן מימין. (או זה שלידו)". הסטורי כצפוי, הפך גם הוא לוויראלי והוכיח שוב כמה העיתונאי הבכיר עושה בית ספר בוויראליות למשפיעני רשת ותיקים בתחום.

דני קושמרו בעקיצה על חיסול בכיר החמאס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דני קושמרו בעקיצה על חיסול בכיר החמאס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

קושמרו רק נזכיר, התראיין בשבוע שעבר ל-TMI כשנבחר להיות איש השנה שלנו ודיבר על כך שהפך להיות סלב נחשק במלחמה: "זה בין משעשע למביך להיות כוכב גם של ילדות, בסך הכל אני עיתונאי רציני. אלה ימים לא רגילים, אולי הציבור היה כמה למישהו שמראה שכואב לו, שהוא עצוב, שהוא כועס. שמרגיש רגשות בניגוד לפוליטיקאים. מזיל דמעה, קצת עצוב. אז זה זה כנראה, אני לא עושה את זה בכוונה. אני לא בן 17 ולא בן 22. לכן זה בין משעשע למביך למוזר״. 

דני קושמרו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
דני קושמרו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)