אם לא יצא לכם לשמוע על אסתר אווקה, זה כנראה בגלל שאתם לא נמצאים ברשתות החברתיות, כי מדובר באחת הכוכבות הכי מדוברות שיצאו מהרשת בשנה החולפת. אווקה בת ה-31, זמרת, יוצרת תוכן ושחקנית, הפכה לתופעת טיקטוק עם מאות אלפי צפיות לכל סרטון שלה. אולם כעת, משתפת יוצרת התוכן סרטון קורע לב על אחותה לילך, דרת רחוב שנפלה לסמים, ומתחננת מאנשים שיפסיקו לבזות את שמה. 

"היי חברים, אני קצת במוד אחד, אני רוצה לשתף אתכם במשהו. אני אחות של לילך, הדיירת רחוב שנמצאת בנווה שאנן, שנפלה לסמים. אתם רואים רק צד אחד למטבע, אז אני רוצה להראות לכם את הצד השני, הצד של המשפחה. לילך, יש לה תואר ראשון בחינוך, לילך עזרה לאנשים לצאת מהסמים והיא נפלה בעצמה לסמים. לראות סרטונים שלה זה הדבר הכי כואב בעולם. לראות את אמא שלי בוכה מלראות את זה, זה הדבר הכי כואב בעולם. אני לא מאחלת את זה לאויבים שלי", סיפרה אווקה בכאב.

הכוכבת המשיכה במילותיה: "להעלות סרטונים איתה, ויש כאלה שמעלים סרטונים שלה ועושים עליה סתלבט, אתם לא יודעים עליה שום דבר. אתם לא יודעים על אחותי כלום. מעבר לזה שהיא מכורה לסמים, הבחורה הזאת מאובחנת, היא מכורה לסמים. היא היתה החברה הכי טובה שלי, הכי טובה שלי. עד שהסמים הפרידו בינינו. מה לא עשינו בשבילה? ולבוא ולהגיד 'איפה המשפחה שלה?' שהמשפחה לא עוזרת לה? אנחנו עזרנו המון. המון. אף אחד לא יודע את זה, אני לא צילמתי את זה. אפילו אם תיגשו אליה ותגידו לה 'אסתר', היא תתלהב משמחה, היא זוכרת אותי. זה החצי נחמה שלי. אם תגידו לה 'אמא', היא ישר תגיד לכם 'אמא שלי מלכה', כי היא כן זוכרת אותה". 

אווקה סיימה את הסרטון הכואב במסר חד לעוקביה: "אמא שלי מלכה, אבל מכל דמעה ודמעה שלה אני נשברת. והפעם נשברתי. אני לא יכולה לסבול לראות את אמא שלי ככה, אני לא יכולה לסבול לראות את הבריאות שלה בגלל הסרטונים האלה. אז אני מבקשת, אל תעלו סרטונים שלה, אל תשפטו, אף אחד לא יודע מה קורה מאחורי הבן אדם. תודה רבה על ההקשבה, אוהבת אתכם מלא".