הביצה הישראלית שוקקת חיים וכל יום מחדש העלילה מתפתחת לכיוונים יותר ויותר מסעירים. כולנו עברנו טלטלה רגשית כשקרן פלס ונועם טור הודיעו על פרידה. הדברים לא הסתיימו שם ובמהירות טור מצא את עצמו בזוגיות חדשה עם גרושתו של אלי פיניש. עכשיו, מספר ימים בודדים לאחר מכן, מתגלה כי פיניש עצמו בזוגיות חדשה-ישנה שהצליח להסתיר מעיניי המצלמות.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אלי פיניש, מיטל כהנא (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם fannyekstrand,צילום מסך מתוך האינסטגרם)
אלי פיניש, מיטל כהנא (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם fannyekstrand,צילום מסך מתוך האינסטגרם)

כידוע, זמן קצר לאחר הפרידה של פלס וטור, נחשף כי טור נמצא במערכת יחסים עם שלי לביא, שהייתה נשואה לקומיקאי אלי פיניש בין השנים 2017 עד 2020. ללביא ופיניש יש ילד משותף ולפיניש עוד ילד ממערכת יחסים קודמת. עכשיו נחשפת מערכת היחסים החדשה של פיניש עצמו, עם בחורה שצעירה ממנו בלא מעט שנים. על פי דיווח של וואלה! סלבס, התגלה כי פיניש בשנה האחרונה נמצא במערכת יחסים עם בחורה צעירה בשם מיטל כהנא

כהנא היא מורה ליוגה ומוזיקאית בת 25. כשפיניש בן ה-48 נשאל על מערכת היחסים עם כהנא בזמנו, הוא שלל את העובדה שמדובר בזוגיות ודיווח שהם אך ורק ידידים. על פי מקורבים של השניים, הזוג יוצא כבר שנה שלמה והצליח להסתיר זאת מכולם. פער הגילאים לא משפיע על הקשר, שכן יש עדויות על שראו אותם מסתובבים שלובי ידיים ומחובקים בעמק חפר, מקום מגוריו של השחקן, ובעיר הגדולה תל אביב. אף דווח שהשניים בילו בחופשה בסיני ביחד. אנחנו שמחים לשמוע ולראות כי פיניש לא שבור לב לראות את גרושתו יוצאת עם נועם טור, ומקווים שקרן פלס תמצא במהרה אהבה גם כן.