יוצא "האח הגדול" שהחליט לפרוש לפני שהודח, גיא איתן לא מפסיק לרדת על אנשים שונים בתעשיית הבידור ומחוצה לה. זה התחיל עם דנית גרינברג, שעשתה סרטון הסברה לאלנה חדיד, האחות הבכורה של ג׳יג׳י ובלה חדיד, שהציגה פייק ניוז על המחבלת שדקרה שוטר ולא חסך בביקורת. "משפיענים שאין להם מבטא, תפסיקו לעשות סרטוני הסברה באנגלית", כתב איתן. 

מאז עבר להציק לחגית נרקיס שתועדה בסרטון שהפך לויראלי ובו היא צועקת על חייל גולני ומאשימה אותו שהם הורגים בעזה חפים מפשע. איתן עשה עבודת מחקר מעמיקה והשיג את הנייד הפרטי שלה. לאחר מכן שמר אותה תחת השם ״חגית חולת מחבלים״, והציף את הטלפון שלה בהודעות נאצה. כעת איתן עובר לחברו מבית "האח הגדול" אורי נגר. 

אורי נגר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אורי נגר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

נגר שיתף בתמונת סלפי שלו בסטורי וכתב: "קמתי במוד הערס היום, רק שתדעו". איתן הגיב לו בסטורי שלו ואמר: "וואי וואי מה קרה לי שראיתי את התמונה הזאת. שמע אורי אתה אח שלי, אני שרוף עלייך אבל מודעות. תהיה גבר. זה לא מוד ערס, זה מוד כאילו דחפו לך... יש לי פה עוקבים ילדים. שמע, גם אני חוטא לפעמים, אני אומר לעצמי 'אתה בן 34, מה הפכתי להיות דוגמנית'. יש גבול לסף הטירוף, תהיה גבר, אני חולה עלייך". נגר לא אהב את העקיצה וענה לו: "אח שלי, העלת תמונה של ברבי לפיד, רד לעם. ואיפה הציצית? לקחת על עצמך ציצית, שים אותה מאמי".

"כאילו דחפו לך": גיא איתן ירד על תמונה של אורי נגר - והוא תקף (צילום :צילום מסך אינסטגרם)