שבוע סוער חלף על מיס עולם בדימוס, לינור אברג'יל, לאחר שהתעמתה באופן ישיר עם הממונה על אלימות מינית באו"ם והטיחה בפניה על האכזבה הרבה שהיא מרגישה כלפי השתיקה הרועמת של הארגון נגד תקיפות מיניות כלפי נשים יהודיות. אחרי התמיכה הגדולה שקיבלה ממיטב מפורסמי ארצנו שפרסמו את הסרטון החשוב, הגיעה אברג'יל אתמול (רביעי) לצפייה ראשונה לקראת עליית העונה החדשה של "שנות ה-90" ביום ראשון ברשת 13.

הכוכבים הזמינו את משפחות המילואימניקים לאחר הצהריים של כיף, שכלל פגישה עם השחקנים, כיבוד וצפייה משותפת בפרק הראשון. בין השחקנים שהגיעו: שלום אסייג, שגם הקדיש את הצפייה למילואימניקים ולמשפחותיהם, דניאל אסייג, אוראל צברי, שלומי קוריאט, פרלה דנוך, יגאל עדיקא, דובר קוסאשווילי, עדי אלון ואחרים. מי שעוד הגיעה למפגש היא זוכת "האח הגדול", יובל מעתוק ששיחקה בפרק בסדרה לאחר שזכתה במשימה בבית הסגור.

דניאל אסייג, שלום אסייג (צילום: רפי דלויה)
דניאל אסייג, שלום אסייג (צילום: רפי דלויה)

רגע לפני הקרנת הפרק הראשון סיפרה אברג'יל ל-TMI על התגובות על המהלך האמיץ והחשוב: "אני מקבלת אלפי תגובות. לא ציפיתי שהמסע שלי יגע בכל כך הרבה אנשים. אני מאמינה שאם עושים דברים ממקום עמוק ונקי שלך זה מצליח לגעת ורק ככה אני יודעת לעבוד. התקופה הזאת לא פשוטה, אני נחשפת להמון דברים ואני ממשיכה לנסוע לעוד מקומות כדי להמשיך את התהליך שאני עושה". גאים בך לינור!

שלום אסייג, לינור אברג'יל (צילום: רפי דלויה)
שלום אסייג, לינור אברג'יל (צילום: רפי דלויה)