מיס עולם לשעבר, לינור אברג'יל, התארחה אתמול (שני) באולפני מהדורת "חדשות 12", רגע לפני שידור הכתבה על עשייתה האמיצה מול ארגוני הנשים בעולם במטרה להשמיע את קולן של הנשים שנאנסו בשבעה באוקטובר, ולאלה שככל הנראה נפגעות מינית בשבי חמאס. אברג'יל התעמתה באופן ישיר מול הממונה על אלימות מינית באו"ם והטיחה בפניה על האכזבה הרבה שהיא מרגישה כלפי השתיקה הרועמת של הארגון נגד תקיפות מיניות כלפי נשים יהודיות. 

לינור אברג'יל (צילום: רפי דלויה)
לינור אברג'יל (צילום: רפי דלויה)

הכוכבת זכתה לתודות ופרגונים על הסברתה ועשייתה המבורכת והאמיצה בעולם מסלבריטאי הביצה, ביניהם שלום אסייג, נסרין קדרי, יעל שלביה, אגם בוחבוט, אנה זק, סטטיק, מוטי רייף, עומר נודלמן, אדל בספלוב ואחרים. נראה שמרוב מחמאות ופרגונים מישהו פתח עין לכוכבת, כי בתום השידור באולפני החדשות, חזרה אברג'יל לביתה ובמהלך הנסיעה מאולפני נווה אילן לכיוון המרכז, נתקעה מיס עולם עם פנצ'ר בגלגל. אברג'יל עצרה בתחנת דקל לבקש סיוע וגיחכה על המצב כשכתבה: "חיי הזוהר".   

לינור אברג'יל עם הפנצ'ר באמצע הנסיעה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לינור אברג'יל עם הפנצ'ר באמצע הנסיעה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

זו לא הפעם הראשונה שאברג'יל יוצאת נגד ארגוני הנשים ברחבי העולם, ובחודש שעבר נאמה באו"ם ואמרה: "אני זוכרת את היום שדיברתי בפומבי על החוויה האישית שעברתי, אני הרגשתי שהייתה לי תמיכה וחיבוק מארגוני הנשים, הרגשתי שיש לי תמיכה, שמישהו האמין לי והקשיב לי, האם הארגון הזה ביקש הוכחות אז? האם הם הטילו ספק בגרסה שלי? או דרשו חקירה מקיפה לפני שקפצו למסקנות? לא! כמה נוח היה באותו זמן לארגון הזה להשתמש בשם שלי, בתהילה שלי, להזמין אותי לכנסים המנותקים שלהם כדי להצטלם עם מי שהפכה לסמל עבורם, ואיך התביישתי כל כך שאני כלום חוץ מלהיות ניצבת בהצגה שלהם. למה? כי היום בכנסים האלה, הם לא רוצים לייצג את כתמי הדם על המכנסיים של אחיותיי, מחבלי חמאס צמאי הדם אפילו תיעדו את פשעי המלחמה שלהם, ועדיין רוב ארגוני הנשים שותקים".

לינור אברג'יל (צילום: אור גפן)
לינור אברג'יל (צילום: אור גפן)