מאז שנות השמונים ועד היום, הזמר אדם נחשב לאחד הזמרים הגדולים במדינה. בשנים האחרונות, הזמר משתף באומץ רב ברשתות החברתיות על התהליכים הרפואיים שעבר ועודנו עובר סביב מחלת הסרטן. כזכור, אדם אובחן עם סרטן, מאז עובר טיפולים ללא הפסקה ואף שיתף תמונה שלו ללא שיער. כעת הוא יוצא בעוד פוסט מרגש שבו הוא משתף על החוויה שלו וקורא לפעולה עבור החטופים שנמצאים בעזה. 

הזמר אדם (צילום: ניקול דה קסטרו, יח''צ)
הזמר אדם (צילום: ניקול דה קסטרו, יח''צ)

בפוסט בפייסבוק אדם כותב כך: ״היי אהוביי. סיימתי סבב טיפולים, הגוף חלש אבל הרוח חזקה, לאחרונה עברתי גם סידרת בדיקות שאת התוצאות שלהם אקבל בשבוע הבא, מקווה לבשורות טובות. במוצ״ש הקרוב אניח לזמן קצר את כאבי הגוף ואשיר מהמקום בו הרוח מנצחת. בתקווה עצומה שאל כיכר השבים ישובו כולם כבר עכשיו. אחר כך אחזור לכאביי הפרטיים. כל אדם עסוק כל חייו בחיפוש התכלית ומה התכלית של אמן אם לא לשיר ולחזק? נתראה״. 

ביולי האחרון הזמר העלה פוסט שבו כתב שהוא ״פריק של אקטואליה״. גם שם הוא שיתף על החוויה סביב הטיפולים והמדינה שהייתה בעיצומה של המחאה. באותו הפוסט הרחיב: ״בשבוע שעבר התאשפזתי ב"נוהל" לטיפול כימותרפי והמשך הקרנות. כל מה שביקשתי מהיקום או ממי שזה לא יהיה שהטיפול יעבור בשלום. אז זהו שהחיים הם לא תוכנית כבקשתך, חוויתי שבוע זוועתי במיוחד״. ולאחר מכן המשיך: ״כל מי שמכיר אותי יודע שאני פריק של אקטואליה, בזמן האישפוז, לאור מה שכתבתי, כבר לא יכולתי לעקוב אחר האירועים, הייתי מנותק מהחיים, אבל ברגע שחזרתי אליהם יצאתי מהמחלקה לנשום קצת אוויר ופגשתי אדם נפלא, חבדניק מחצרו של הרבי מלובביץ׳ שמטופל גם הוא במחלקה האונקולוגית. שוחחנו. הוא סיפר לי סיפורים על חייו ואני סיפרתי לו על חיי. אני לא כאן כדי לחנך איש, אלא בשביל לבקש שמה שלא יהיה, לאן שלא נגיע, בעיקר בתקופה הבוערת של בין המיצרים, אל תשכחו שאנחנו אחים, כוחנו באחדותנו״.