כוכבי "חתונה ממבט ראשון" הגר משה וניר פור הפכו בדיוק לפני שנה להורים והוסיפו טייטל חדש לחייהם כ"אמא" ו"אבא". לפני שלושה שבועות שיתפו ניר והגר כי הם מצפים לבייבי שני, שיצטרף לביתם הבכורה אריאה. בזמן שהגר מתחזקת היריון ומצטלמת יחד עם חברותיה לתכנית ההריוניות, השניים חגגו יום הולדת שנה לבתם.

בפוסט מרגש באינסטגרם שמצרף תמונות משפחתיות היא כתבה: "אריאה שלנו הייתה בת שנה אתמול. זה מטורף לחשוב שעד לפני שנה עוד לא היית בעולם שלי ועכשיו את כל העולם שלי. ילדה שלי קטנה, את נתת לי את הטייטל הכי משמעותי בחיים - אמא. אי אפשר לתאר כמה הרחבת לי את הלב, כמה משמעות ופרופורציות הכנסת לי לחיים, אני נפעמת ממך כל יום מחדש, את הפכת אותי לשלמה, ואותנו למשפחה. אני לומדת ממך כל יום דברים חדשים על עצמי, עלייך. את חכמה ורגישה ומצחיקה עם עיניים מחייכות שאי אפשר לעמוד בפניהן, את שובבה שלא עושה הנחות להורים שלך למרות שהם כבר קצת זקנים, את חסרת פחד ויודעת טוב מאוד מה את רוצה, מבינה הכל ומרגישה הכל. יש לך חיוך שממיס אותי כל פעם מחדש ושווה את הכל, גם את זה שכבר שנה לא ישנים בבית הזה".

ניר פור, הגר משה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניר פור, הגר משה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"אהבה שלי את גנבת לי את הלב, את גורמת לי להרגיש דברים שלא ידעתי שאפשר, אושר עילאי רק מלהסתכל עלייך, התמוגגות והתרגשות מכל צעד קטן שאת עושה, מכל הברה ומכל צחוק מתגלגל, דאגה אינסופית כשאת חולה, התינוקת עם מיליון שמות החיבה, שדומה 2 טיפות מים לאבא שלה. את האושר שלנו בהתגלמותו המלאה. תודה עלייך, תודה שבחרת בנו, תודה שבאת אלינו. הלוואי שתמיד תהיי בריאה, מאושרת, מוגנת ובטוחה, הלוואי שתגדלי לעולם טוב יותר שיש בו שקט ושלווה, הלוואי שהתרחבות המשפחה שמתקרבת בצעדי ענק תעבור מבלי שתרגישי שמשהו נגרע ממך. אנחנו אוהבים אותך עד אין קץ, מבטיחה שתמיד נשמור עלייך ונעשה הכל כדי שתישארי מאושרת".

איך יפה לה היריון. הגר משה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
איך יפה לה היריון. הגר משה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)