הדוגמנית נטלי דדון פועלת בחודשים האחרונים במלוא המרץ למען קידום ההסברה הישראלית בעולם. עמוד האינסטגרם של הכוכבת, המונה כמעט כמיליון עוקבים, הפך כולו לקידום תכנים פרו ישראליים וחשיפת פייק ניוז כנגד ישראל. השיא הגיע, כשדדון טסה לברלין והצטלמה באנדרטה לזכר השואה, כשהיא לובשת בגד דמוי שקית גופות של זק"א ועליו כתמי דם. אולם כעת, זוכה הדוגמנית והמשפיענית לביקורות רבות לאחר ששבה לקדם מכירות בעמוד שלה בתקופת המלחמה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Nataly Dadon‎‏ (@‏‎natalydadon‎‏)‎‏

במהלך השבוע האחרון, פרסמה דדון אתר למכירת תכשיטים תוצרת כחול לבן וזכתה לתגובות נזעמות רבות, ביניהן: "אז אחרי שגרפנו מיליוני עוקבים מההסברה לטובת ישראל אפשר להתחיל לעשות כסף מפרסומות.. עלי והצליחי אבל אל תשתמשי במצוקת המלחמה לגרוף עוקבים שאח״כ יתנו לייק לפרסום לכסף אישי". הכוכבת החליטה שלא לשתוק והעלתה פוסט בו היא מפרטת את תחושותיה לאחר שנרתמה למען ההסברה הישראלית בעולם.

"נשבר לי הלב מהתגובות האלו, נשבר לרגע לא יותר מזה. כבר למדתי שתמיד יהיו גם מאלו וזה בסדר", פתחה דדון את הפוסט והמשיכה: "אני לא מתכוונת להתנצל על פרנסה, עדיין לא גנבתי מאף אדם, ואני גם לא הסיפור כאן, הראיה הצרה הזאת מזיקה לנו כעם , אם נעזוב את הפרט ההגיוני שבכדי להמשיך להתנדב בין היתר צריך גם להתפרנס, וזה בסדר ואף רצוי שאם זה מפעיל אתכם וצורם לכם גם תורידו עוקב, בבקשה!".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Nataly Dadon‎‏ (@‏‎natalydadon‎‏)‎‏

הדוגמנית סיימה כשהיא לא מתנצלת ומייחלת לימים טובים יותר: "שנתיים שאני בהסברה ללא שום תמורה, שום גוף שעומד מאחורי, העמוד שלי מוקדש כל כולו לעם ישראל, סוד קטן - מיליוני עוקבים היו מגיעים יותר מהר דרך הביקיני וגם הפרנסה לא הייתה נפגעת (אם נוציא את הברכה שבאמונה לרגע) אבל בחייאת, מה שמפריע לאנשים זה פוסט שגם מקדם עסקים כחול לבן וגם יכול להעניק מעט חמצן בזמנים בהם כולנו נפגעים כלכלית?! מחבקת, באמת, גם את הפחות טוב ומייחלת לימים של שיח מאיר ומפרגן על מלא בטח אחרי מה שעברנו. לילה טוב".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Nataly Dadon‎‏ (@‏‎natalydadon‎‏)‎‏