המכתב הפתוח עליו חתמו אמנים ישראלים רבים ביום חמישי בבוקר ובו קראו להילחם בדה-הומינזציה של העזתים, מוסלמים, פלסטינים, ישראלים ויהודים, הצליח לעורר זעם של רבים, ביניהם גם מפורסמים כמו בר ברימר שיצא נגדם. בין החתומים על ההצהרה נמנו אחינועם ניני, מנשה נוי, אסתי זקהיים, איתי טיראן, עלא דקה, שירה גפן ועוד מיטב אנשי תרבות בישראל.

כעת הראפר יואב אליאסי המוכר גם בכינויו "הצל", חשף התכתבות שלו ושל ניני בעקבות המכתב. בשיחת הוואטספ כתבה לו הזמרת: "ראיתי את הפוסט שלך באינסטה. תודה רבה לך באמת. מוסיף לשנאה ולרעל, ולשקר ולהסתה. לחשוב שלרגע חשבתי אתה בן אדם". הצל לא נשאר חייב והגיב לה באריכות: "את חוצפנית ועל מה שעשיתם אתם צריכים להתבייש בעצמכם. 80 יום שאני סותם את הפה ומשתדל לא לדבר על פוליטיקה בתקופה הכי חשוכה שהייתה בישראל, כדי לא לשרת את האויב - ואת וחברייך במקום לחזק, מחלישים אותנו ועושים השוואה פושעת במסווה של זכויות אדם בנינו לבין הנאצים המתועבים האלו תחת ארגון ה-BDS. כן כן, אמנסטי זה ארגון BDS לכל דבר ועניין. ועוד מחוזקת על ידי הגיס החמישי עופר כסיף, ואת עוד מעזה לבוא אליי בטענות?! מבחינתי כל מי שחתום על המכתב הזה לא צריך לחיות כאן וצריך לשלול לו את האזרחות. אני מקווה שהייתי מספיק ברור, חבורה של מנותקים!".

קובי שמעוני ויואב אליאסי - תמונת האיחוד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קובי שמעוני ויואב אליאסי - תמונת האיחוד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ניני לא נשארה חייבת והגיבה גם היא באריכות: "יואב, אני לא מתכוונת להיגרר למקום שאתה נמצא בו. אתה אומר דברים חסרי בסיס וחסרי קשר למציאות ולעובדות. מלא סיסמאות, מלא פרופגנדה, מילים חלולות. אני הצעתי לך לדבר, אבל אתה לא רוצה לדבר. אתה רוצה להיות צודק מהמקום שהמצאת לך. אתה רוצה לכעוס ולשנוא. בעיקר נוח לך להיות עיוור לכל מה ש"לא בא לך בטוב". זו הטרגדיה של העם שלנו, העיוורון הזה שמוביל לאלימות, לשנאה, להרס. אני ציונית, פטריוטית, אוהבת את ישראל ומוכנה ללכת רחוק מאוד כדי להגן עליה. וזה בדיוק מה שאני עושה. לא סתם הבת שלי חיילת קרבית והבן שלי מתנדב למילואים גם מעבר למה שצריך. זה החינוך שקיבלו בבית. זה לא סותר עבודה בלתי נלאית למען השלום. מאחלת לך ולמדינה שלנו רק טוב". 

הצל ענה לה וכתב: "זה פשוט לא ייאמן. במקום להגיד 'סליחה טעינו', אתם ממשיכים בתירוצים והצדקות תלושים מהמציאות. אני מקווה מאוד שאת והילדים שלך שמשרתים בצה"ל לא יצטרכו לשלם את המחיר של ההתייפייפות והחוסר אחריות שלכם. שבוע טוב ובשורות טובות". ניני השיבה לו וכתבה: "'סליחה, טעינו', זה אתם צריכים להגיד".