דיירי העונה האחרונה של "האח הגדול", כמעט ולא הספיקו ליהנות מדקות התהילה כי חודש אחרי הגמר פרצה המלחמה, והם הפכו ללא רלוונטיים, לא היו אירועי השקות ובטח שלא צילומים לקמפיינים שיכלו לקטוף. אלא שדווקא הדייר גיא איתן, שהיה אחד הבולטים של העונה, אבל בחר לפרוש כבר באמצע העונה, מצליח איפה שאחרים נכשלו.
איתן רושם הישג מרשים וקוטף קמפיין נחשק כשלוהק לנבחרת הסושיאל של רשת האופנה ״רנואר״. איתן נכנס למגרש של הגדולים כשבעונה האחרונה כיכבו כפרזנטורים של המותג יעל שלביה, עומר נודלמן, רן דנקר, טל מורד, ברק שמיר ואחרים.
איתן כזכור כיכב לאחרונה לא מעט בכותרות לאחר שסגר חשבונות בימי המלחמה עם רבקה מיכאלי וגילה אלמגור, ועם חגית נרקיס שירדה על חייל צה"ל, גיחך על האנגלית בסרטוני ההסברה של דנית גרינברג ואף עקץ את הקולגה אורי נגר כשהגיב על תמונתו וכתב: "העלת תמונה של ברבי לפיד כאילו דחפו לך״.
גיא איתן מסר ל-TMI: ״שמח נרגש וגאה להיות חלק ממשפחת רנואר. זה לא מובן מאליו עבורי ואני מאד מעריך ושמח על כך״.