אופירה אסייג שנפרדה לפני פחות משבועיים משותפה המקצועי, אייל ברקוביץ', השתתפה אתמול בערב באירוע הצדעה לחיילי צה"ל שנפצעו במלחמה בעזה ואיבדו את חבריהם. בתום האירוע הצדיעה המגישה לחיילים ולרמטכ"ל וביקרה בחריפות את שרי הממשלה שיוצאים נגד הרמטכ"ל והקצינים. "צריך להתבייש בעצמו לצעוק על רמטכ"ל ללכלך על קצינים, בזמן שאני ושאר המדינה אוכלים ישנים וחיים בזכות חיילי צה"ל".

אלא שהבוקר (שני) היא התעוררה לעוד בוקר שחור וטרגי עבור המשפחה, וגילתה כי כלבם האהוב מסי, אותו גידלו בני המשפחה בעשור האחרון, הלך לעולמו. מסי ששמו, כאמור על שם הכדורגלן הנודע, הלך לעולמו בשנתו. "מסי שלנו מת הבוקר. אני אפילו לא יודעת מה עושים, אנחנו רק בוכים, הילדים קשורים אליו כמו אוויר לנשימה", שיתפה בבשורות הקשות.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מסי הכלב של אופירה אסייג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מסי הכלב של אופירה אסייג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד הוסיפה אסייג: "הוא מת במהלך השינה, בתקופה הקשה שכולנו עוברים הוא היה מחבק ומנשק אותנו. כלב הוא חברו הטוב של האדם ומסי היה התינוק שלנו". אסייג התנחמה בשנים היפות שלהם יחד: "אני מתנחמת בעובדה שנתנו לו בית חם ואוהב ומפנק במשך עשר שנים, נתנו לו אהבה אינסופית והוא יישאר חלק מאיתנו לעולמים. לעולם לא נשכח אותך מסי הכלב הכי מתוק בעולם". 

אופירה אסייג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אופירה אסייג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)