כוכב "האח הגדול", אורי נגר, נלכד בעדשות המצלמה מבלה באינטימיות עם גרושתו של סטטיק, שרית פולק, אך הכחיש כי מדובר בקשר רומנטי וטען כי הם חברים טובים. אלא שבעקבות הפרסומים, חטף נגר תגובות מרושעות ברשת שקראו לפולק לברוח ממנו. "מגיע לה להיות עם בחור הרבה יותר חכם מהטיפש הזה, ראיתי אותו באח הגדול ונדהמתי מטיפשותו", כתב אחד הגולשים, אחרת הוסיפה: "יואו איזה אנשים מביכים, או "עדיף לך לתפוס רגליים ולברוח ממנו".

אורי נגר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אורי נגר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

נגר בחר לחשוף את תחושותיו הקשות בעקבות התגובות וכתב: "עלה הפוסט עלי ועל שרית אתמול, אני מבין את המשמעות של להיות מוכר ואין פרסום רע. מפורסם שיעלה עליו אייטם ויגיד שהוא סובל, שקרן, אבל יש משהו כל כך כואב בלקרוא תגובות של אנשים. אני רב עם עצמי כל פעם מחדש להיכנס לפוסט ולקרוא תגובות או לא ולצערי אני חוטא בזה, ואז אתה מקבל פצצה לפנים". 

אורי נגר על הביקורות שהוא מקבל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אורי נגר על הביקורות שהוא מקבל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כוכב הריאליטי שנמצא לאחרונה בכותרות מדי יום, המשיך: "תגובות כל כך רעות, רובן מפיקטיבי אבל פתאום קופצים כמה שהם לא, וזה כמו חץ ללב. משפטים ומילים קשות - 'את מי הם מעניינים', 'מתחיל עם כל דבר שזז', 'מאחלת לה שלא תצא איתו'", אמר נגר על הביקורות הקשות שהוא מקבל וסגר את דבריו: "יש כמה שיגיבו בצדק, כמו את מי אתה סופר, הם לא מכירים אותך, אבל עדיין זה נוגע ואי אפשר לברוח מזה. מאחורי כל דמות עומדת משפחה, תחשבו שנייה לפני, לא משנה עד כמה הבן אדם נראה לכם חזק, זה שובר". 

שרית פולק, יענקי גולדהבר, אורי נגר (צילום: אור גפן)
שרית פולק, יענקי גולדהבר, אורי נגר (צילום: אור גפן)